2014. július 20., vasárnap

Ajánló - Váratlan utazás

Szerintem sokan vagyunk, akik régebben néztük-olvastuk és szerettük a Váratlan utazást. Azt hiszem, nálam itt kezdődött a sorozatfüggőség, nagyon-nagyon szerettem és alig vártam az új részeket. Ugyan a 90-es években készült, mai napig műsoron van (én a 2000-es évek elején láttam a tévében), most is épp adja a Duna TV. A nyaraláson meg is néztünk egy részt szinte véletlenül, és annyira elkapott a nosztalgia, hogy elkezdtem újból darálni.=) Jelentem, még mindig imádnivaló!


Az alaptörténet egyszerű: a montreali gazdag kislány, Sarah Stanley édesanyja rokonaihoz kerül a Prince Edward-szigetre, mert édesapját adócsalással (vagy valami ilyesmivel) vádolják, és félő, börtönbe kerül. Sarah élete gyökerestül felfordul, és itt kezdődnek a kalandok...
Az évadok úgy komolyodnak, ahogy felnőnek a gyerekek, de a felnőttek történetei is érdekesek. Már nem emlékszem pontosan, mik voltak a kisebb-nagyobb problémák vagy események, de voltak igazán szívmelengető és bizony szomorú részek is. Az egész hangulata rendkívül bájos, az életmód és életfelfogás annyira más és üdítő, egyszerűen jó nézni. Nekem mindig Felix volt a kedvencem, olyan kis édes, Felicity-t és Alec bácsit is bírtam, ha jól emlékszem, Izzy Pettibone-t is, és az egészből Hetty néni a legjobb arc.=)

A kosztümös filmeket, sorozatokat mindig imádtam, és ez máig megmaradt: ha kedvenc filmet kell mondanom, kapásból rávágom, hogy Mennyei királyság (érdekes és elgondolkodtató a történet, nézzétek meg mindenképp), a kosztümös sorozatok szeretete pedig a Váratlan utazással indult el (némi Miss Marple- és Poirot-hatással). Persze ez csak egy a rengeteg ok közül, ami miatt ez a sorozat méltó helyet foglal el az örök kedvencek között. Ha még nem láttátok, mindenképp nézzétek meg, ha pedig már láttátok, nézzétek újra! Ha nincs kedvetek sehova se menni ebben a melegben, tökéletes program.=)

2 megjegyzés:

  1. Régebben én is láttam belőle pár részt, de már nem nagyon emlékszem rá. Lehet majd ha lesz egy kis időm elkezdem nézni :)

    VálaszTörlés
  2. Egyik kedvenc sorozatom! Megvan az összes része és rendszeresen újranézem! Megunhatatlan!!! :-)

    VálaszTörlés