2014. június 26., csütörtök

Outfit - Once Upon A Dream


Mozgalmas napokon vagyok túl. Kedd reggel megvolt a német szóbelim is, délután megkaptuk az érettségi eredményeket is. Német közép 99%, olasz emelt 95%, annyira örülök! Végre kezdődhet a teljes szabadság!=)
Tegnap a legjobb barátnőmmel moziban voltunk, jó volt találkozni, közel egy hónapja nem láttuk egymást. A Demónát néztük meg, nagyon látványos, a sztorit is jól írták át, tetszett, szerintem érdemes megnézni. Az eredeti Csipkerózsika-betétdalt is feldolgozták, Lana Del Rey énekli, varázslatosan borzongató, hallgassátok meg!
Este pedig bulizni voltunk a lányokkal, koktéloztunk, beszélgettünk, táncoltunk, szóval semmi különleges, de azért jó volt.=)
A fotókat mozi előtt készítettük, azt a ruhát viseltem, amit a legutóbbi posztban mutattam már. Nem gondoltam túl a szettet, balerinacipő, válltáska, kis ékszerek: ennyi pont elég. Nagyon örülök, hogy megvettem ezt a ruhát, mert nincs sok nyári ruhám, ritkán találok olyat, ami igazán tetszik.






Ruha: New Look (turi)
Balerina: Tamaris
Táska: Reserved

6 megjegyzés:

  1. A ruha szabása, színe, stílusa nagyon illik hozzád és jól áll. Mell résznél viszont annyira nem előnyös a fodros megoldás, mert te is "jól el vagy eresztve" ahogy látom. :D Szar nekünk, én is mindig szenvedek ezzel, hogy a fodros, gyöngyös, stb ruhák még inkább erősítenek. Mondjuk akit nem zavar annak jó. Én nem szeretem amikor mindenki a mellemet nézi. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!=) Engem a fodrok és ilyesmik nem zavarnak, inkább az, hogy ezeket a vékony, áttetsző anyagú blúzokat nem tudom felvenni anélkül, hogy ne vennék alájuk topot, mert anélkül rajtam már közönséges hatásúak.

      Törlés
  2. Az első kép olyan bájos lett! :)

    VálaszTörlés