2014. június 12., csütörtök

Otthoni edzés 2. - Fitnessblender és Blogilates

Ugyan ebben a hőségben nem egyszerű rávenni magam a rendszeres testmozgásra, változatlanul beiktatom a mindennapjaimba. Ha emlékeztek, még januárban írtam az XHIT Daily edzős Youtube-csatornáról. Mivel azóta is az itthoni edzés híve vagyok, kerestem új videókat is. A repertoárba két új csatorna került be, a Fitnessblender és a Blogilates, előbbit hónapok óta, a másikat csak pár hete használom. A kedvenc edzéseimet megmutatom mindkét csatornáról!

Fitnessblender

Nehéz, de hatékony - legrövidebben ezzel tudom jellemezni. Kelli és Daniel kellemes hangú fitneszházaspár =), együtt készítik a videókat. Erősítő-súlyzós edzések és HIIT kardió gyakorlatok találhatóak a kínálatban. Nagyon sok edzés közül választhatunk, az én kedvenceim a 40-45 perces komplett edzések, mert minden fontos elemet tartalmaznak, nem kell ugrálni a videók között. Az igazán brutálisak az 1000 kalóriát elégető 1-1,5 órás, erősítő-HIIT edzések, bevallom őszintén még nem mertem őket kipróbálni.=D Számomra nagy pozitívum, hogy az utasítások kellemes hangon hangzanak el (ismertek, mennyire háklis vagyok a hangokra=D), és nincs alatta semmi felesleges zene. Így tökéletesen használható a saját edzős playlist, és a feladatokat is lehet hallani. Csak ajánlani tudom!




Blogilates


Cassey Pilates-oktató, ezek a videók kevésbé professzionálisak, mint a Fitnessblender, sokkal közvetlenebb, "Youtube-gurusabb" a hangulatuk. Rendkívül édes lány mutat szerintem nem egyszerű, pontos kivitelezést igénylő gyakorlatokat. Szívesen csinálom őket, még akkor is, ha a tartásokon van még mit javítani.=) A csatornán nem csupán edzések, hanem főzős videók is találhatóak, egészséges ételekkel, italokkal. Mivel imádom a főzőműsorokat, nekem már nézegetni is jó őket.=D Ezen kívül Cassey-nek honlapja is van, ahol tippeket, étrendeket oszt meg - teljesen ingyen.

 



Ti hogyan edzetek?=)

3 megjegyzés:

  1. Kelli és Daniel nem testvérek, hanem egy házaspár. :) Nekem is ők a kedvenceim, két 8 hetes edzéstervüket is végigcsináltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúú ezt benéztem!=D javítom! nézegettem a honlapjukat, érdemes volt megcsinálni a 8 hetes programokat?

      Törlés
  2. Blogilates <3 <3 <3
    Én a Tone it up csajokat is nagyon bírom. :)

    VálaszTörlés