2014. június 17., kedd

Miket nézek mostanában?

Még a blogszülinapos nyereményjáték kérdőívében írtátok sokan, hogy szeretitek a személyesebb hangvételű bejegyzéseket, és szívesen olvasnátok nem csak könyvekről, hanem filmekről is. Könyves poszt nem mostanában lesz, mert közel 900 oldalam hátravan a Sárkányok táncából, és ezen kívül legalább 5-6 másik regény várakozik elolvasásra. Viszont rég írtam arról, milyen sorozatokat nézek, és összejött pár újdonság az utóbbi időben, úgyhogy ma ezekről lesz szó.



2 Broke Girls
Sok helyen olvastam, hogy jó, mikor véget ért a How I Met Your Mother, gondoltam, szitkom pótlásra jó lesz, és azóta imádom. Két brooklyn-i szegény lányról szól, akik pincérnők egy gyorsétteremben és cupcake-cukrászdát szeretnének nyitni. Eszméletlenül vicces, nem a humor magasfoka, de esti punnyadáshoz, vagy kései ebédhez maga a mennyország. Darálva is jó nézni, én mindig nagyokat nevetek rajta. Nemrég kezdtem a harmadik évadot, nyáron tuti megnézem, mert ősszel jön az új évad!

Agymenők
Sokáig nem volt szimpatikus ez a geekes-fizikusos koncepció, mivel a reál tárgyakat ha csak tehetem, nagy ívben elkerülöm. Aztán az utolsó héten a suliban néztünk pár részt, egészen megtetszett, és gondoltam, adok neki egy esélyt. Jól tettem! Néhány nap alatt bedarátam az első évadot, komoly függőséget okozott, egymás után 4-5 részt is megnézek. Nem a szokásos humorú, de nagyon vicces és szórakoztató. Egyáltalán nem olyan sorozat, mint amiket általában szeretni szoktam (se nem csajos, se nem középkori harcolós), de őszintén szólva jól esik a változatosság.

Jóbarátok
Szégyen-gyalázat, de csak most álltam neki komolyabban egy korábbi fellángolás után, holott tudom, hogy minőségi és vicces. A második évad felénél járok, nagyon tetszik. A karakterek szuperek, imádom a 90-es évek retro hangulatot. Nem is szaporítom tovább a szót, alapmű, aki még nem látta, mindenképp pótolja! Most úgyis sok sorozat van szüneten őszig, tökéletes időzítés régebbiek darálására.

És a szokásosak...

Pretty Little Liars
Kezdett az ötödik évad, de bevallom őszintén, nem nyűgözött le, az meg pláne nem, hogy berendeltek további két évadot. MI VAN??? Elvileg ez a válaszok évadja lesz, hát eddig nem sok választ kaptunk (közelít a szám a nullához). Pedig az elején nagyon szerettem, tetszett a Született feleségek - Gossip Girl hangulat keveredése. De legalább még nem untat, mint a Vámpírnaplók... Végig fogom nézni az évadot, már csak azért is, mert bírom a karaktereket (Spencer a legjobb, Ariát is szeretem, Tobyba meg szerelmes vagyok=D)

Devious Maids
IMÁDOM! A guilty pleasure megtestesítője, de pont ezért szuper. A zene, a hangulat, a párbeszédek, a karakterek (akik mellesleg nagyon jók) mint ezt mutatják, kicsit latin-amerikai szappanopera stílusú, de annál azért igényesebb, ugyanakkor minden évadnak van egy rejtély-szála, ami elég érdekes, hogy fenntartsa a figyelmet. Annak fog nagyon tetszeni, aki szerette a Született feleségeket, mert ugyanaz az író, ezért a sablon is hasonló. Délutáni lazuláshoz, barátnős sorozatozáshoz kiváló!

Once Upon A Time
Kakukktojás abból a szempontból, hogy épp szüneten van, októberben lesz új évad. Nekem nem tetszett a harmadik évad második fele, sokszor tartottam unalmasnak, de a vége egész jóra sikeredett. Igazság szerint azért várom a negyedik évadot, mert lesz benne Frozen, ami a kedvenc mesém a Mulan után, és kíváncsi vagyok, hogyan dolgozzák fel.

Trónok harca =)
Oké, egy perces néma csendet kérek, annyira ZSENIÁLIS volt az utolsó rész! Meg egyáltalán, nekem ez a negyedik évad tetszett a legjobban. Nem tudom kiemelni, melyik szálat szeretem a legjobban, mert a maga módján mindegyik érdekes, és még jobb lesz! Olyan jó, hogy amiről sejtem, hogy bent lesz az ötödik évadban, már olvastam, különben nem bírnám ki a közel egy év várakozást.=P Az alapból zseniális karaktereket igazán minőségi színészi gárda kelti életre, Alfie Allen például hol bujkált eddig???
Kedvenc karakterek: az erős női szereplőket szeretem, és NEM, Daeneryst pont nem, ő már jó ideje idegesít. Aryát és Cerseit kedvelem a legjobban (különösen Aryát, róla írni is szeretek=), mindketten érdekesek, nagyon okosak, és jó a háttérsztorijuk. A pasik közül most épp senkit nem bírok különösebben, Jont sokáig nagyon szerettem, de most lassan, de biztosan sétál ki a pixisből. Viszont szentül hiszem, hogy Theon egyszer visszakapja legalább a személyiségét.

Szóval van mit néznem, de ha tudtok valami más jó sorozatot ajánlani, azt szívesen fogadom!=)

13 megjegyzés:

  1. Szia, próbáld ki a Modern familyt, nem, tudom, ismered-e, az egyik legkedvencebb sorozatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, nem ismertem, de kipróbálom!=)

      Törlés
  2. A Once Upon A Time-ból régen megnéztem kb. 2 epizódot, de mindig kiült az arcomra a "WTF?" érzés a rézek után, szóval nem erőltettem tovább, nem nekem való :D

    Suits esetleg? Mi nagyon hamar kivégeztük a meglévő évadokat, hasonló a White Collar-hoz. A The Black List is okés szerintem, néha kicsit béna, de első évad volt, lesz ez jobb is szerintem :) A Reign a mostani nagy kedvencem, a kosztümös filmekért, sorozatokért oda vagyok!!! :D
    A GoT-t imádjuk, a PLL-t is nézem még, de valljuk be, néha az agyunkra megy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aww akkor a Reign nekem is tetszeni fog szerintem.=)

      Törlés
  3. Én az utóbbi időben 3 sorozatot daráltam/darálok: Revenge, Reign és Hart of Dixie (ezt még csak vasárnap kezdtem, de már hamarosan befejezem az 1. évadot :D). Nem is értem, eddig miért nem néztem meg őket. Hirtelen nem is jut eszembe más, amit ajánlanék, ezek most a nagy kedvencek, lenyomták a régieket :) A PLL-t, Devious Maids-et és a OUaT-t én is nézem, és nagyon szeretem őket :) A Devious Maids-en mindig hangosan röhögök, zseniális :D Egyébként fel sem merem sorolni, hogy miket nézek, mert elég hosszú hozzászólás lenne, de a Devious Maids és az első 3 most a legnagyobb kedvenceim :) A 2 Broke Girls-ön pedig már gondolkozom egy ideje, talán nyáron sort kerítek rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hasonlókat szeretünk akkor.=) a 2 Broke Girls-t mindenképp kezdd el, nagyon-nagyon jó tényleg!

      Törlés
  4. A brit sorozatokkal hogy állsz? BBC-féle Sherlock, pl? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sherlockból az első két évadot láttam a tévében, de annyira nem emlékszem rá, szerintem az eddigi 3 évadot egyben megnézem a nyáron. szeretem egyébként a classic BBC sorozatokat, Poirot, Miss Marple családi kedvencek, meg a Colin Firth-féle Büszkeség és balítélet is jó. a Downtown Abbey van tervben most.=)

      Törlés
  5. Agymenők! <3 <3 <3
    Szerintem a GOT 4. évada ritkán unalmas volt. Sőt épp tegnap és ma néztem a nemzetközi médiában hogy mekkora bukás volt és állítólag leveszik a költségvetést is, mert az HBO főnöke szerint. "Ilyen szart kevesebb pénzből is tudtok csinálni".

    True Blood (utolsó évad jön hüpphüpp)

    PLL (Szintén rém unalmas volt az utolsó évad, az új évad első része szintén.)

    Vámpírnaplók (Szintén csapnivaló évad volt, mekkora ciki már hogy a készítőknek utána kell magyarázkodni hogy akkor most kiből lett ember, kiből nem mert érthetetlen az egész)

    Teen Wolf (Imádom. Nem csoda, hogy felemelték a költségvetést, az új évad is szupernek tűnik).

    Originals (Nálam lenyomta a VD-t)

    Dracula (Kár hogy levették a műsoról, de valahol érthető, ha JRM-el nem lehet együtt dolgozni mert folyton be van nyomva)

    Amikkel lemaradtam: Arrow, Sleepy Hollow

    Amiket időnként újranézek: Gossip Girl, Született Feleségek, Sötét Angyal, Jóbarátok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajj a Vámpírnaplókat egészen konkrétan meguntam, pedig azért van benne akció... az első 3 évadot bírtam, de a vége felé már kész kínszenvedés volt, annyira untam.
      a Teen Wolfról sok jót hallottam, szerintem belenézek.=)
      Gossip Girl, Született feleségek nekem is ilyen, meg még a Szex és New York is =)

      Törlés
  6. Ha nem ismered, akkor a Hart of Dixie-t én is ajánlom neked, semmi különös sztorija nincsen, de valahogy olyan bájos. Kellemes nyári limonádé (btw Lemon az egyik szereplő neve:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a Modern Family-t is, az tényleg nagyon jó.

      Törlés
    2. ezeket mindenképp megnézem, ha ennyien ajánlottátok!=)

      Törlés