2014. június 15., vasárnap

Mi van a strandtáskámban?

Pár napja megejtettük a csajokkal az idei első strandolást suli után: semmi extra, csak kifeküdtünk Aranypartra napozni és beszélgetni, ettünk egy fagyit, és nagyon király volt. Ha minden igaz, holnap megint megyünk.=) Ennek kapcsán gondoltam, hogy megmutatom a strandtáskám tartalmát.

Fürdőruha
Idén nem vettem újat, tavaly megtaláltam azokat a fazonokat, amik a legjobban állnak. A bikinifelső nálam sarkalatos pont, a tartás nélküli csík-és háromszög fazonok tetszenek, de addig maradnak meg rajtam, amíg mozdulatlanul fekszek. Épp ezért nagyon örültem, mikor találtam rendes melltartó fazont, főleg, hogy semleges fekete-fehér színben. Van pár alsóm hozzá, egyelőre megelégszem velük, de ha valami jópofa szembejön a leárazáson, azt elhozom. A fekete, retro fazonú egyrészes óriási szerelem, a jövő heti balatoni osztálybulira is ezt viszem majd magammal. A felső Reserved, az alsó H&M, az egyrészes pedig F&F




Naptej&testpermet
Előbbit nem kell magyarázni, fontos a megfelelő védelem és kész. Ez egy 30 faktoros DM saját márkás, nekem bevált, de rengeteg naptej van, amik közül válogathatunk, például a fújós Niveák is szuperek. Aki nagyon leégős, ne spóroljon a faktorszámmal!
A testpermet pedig strandolás utánra van bekészítve. Kevesebb az alkoholtartalma, mint a normál parfümöknek, ezért szerencsésebb választás melegben. Ez a Free Emotion az Adidastól, nagyon finom, friss, nyárias illatú.


Víz
Ugye nem kell mondani, milyen fontos a rendszeres folyadékpótlás? A sima víz is szuper, de fagyasztott gyümölcsöket is tehettek bele, ízlés dolga, a lényeg, hogy igyatok eleget a strandon is!


Olvasnivaló
Napozás közben (is) remekül lehet olvasni!=) A Kindle amúgy is szinte alaptartozéka a táskámnak, így a strandra menet sem hagyom otthon. Az ördög Pradát viselt nemrég kaptam meg, a nyaralásra tervezem elvinni, nagyon kíváncsi vagyok már rá.


Papucs&törölköző
Evidens, de azért megmutatom.=) A papucsom semmi extra, tavaly vettük a Sparban, tetszik a színe és a mintája, valamint olcsó volt, strandra tökéletes. Nem vagyok papucsos egyébként, utcára sosem hordok, és a strandon is igazából tökmindegy, miben battyogok a büféhez.


A táska =)
A 2010-es haiti földrengés áldozatainak megsegítésére lehetett kapni a Mangoban ezt a vászontáskát, akkor vettem én is. Haiti régi stílusú térképe van rányomva, szerintem nagyon király és praktikus darab. Nem túl nagy, de minden szükséges holmi kényelmesen elfér benne. Egy vászontáska remek választás strandra, a kék-fehér vagy piros-fehér csíkosak is nagyon tetszenek.


Körülbelül ennyi, nyilván nálam vannak a szokásos dolgok, mint telefon, pénztárca, és társai, de ezek nem olyan érdekesek. A strandolás az egyik legjobb tevékenység nyáron, mindegy, hogy szabadstrand, élményfürdő, csúszdapark, Balaton, vagy tengerpart, csak jó társaság és a kedvenc fürdőruha kell hozzá!=)

1 megjegyzés: