2014. május 22., csütörtök

Teszt - Max Factor Colour Elixir szájfény

Szerencsésen túl vagyok a mai olaszérettségin is, egy óriási fagyikehellyel meg is ünnepeltünk, ideje visszatérnem az éterbe, mégpedig egy teszttel. Lehetőségem nyílt kipróbálni a Max Factor legújabb szájfényét, abból is egy nyárias színt. Lássuk, hogy vált be!


A leírás szerint magas fényű, ápoló összetevőket tartalmazó szájfényről van szó, ragyogást fokozó részecskékkel a tökéletes hatás érdekében. Viselhető önmagában vagy rúzzsal, 8 trendi árnyalatban kapható, az enyém az Enchanting Coral.


A csomagolás szerintem nagyon elegáns és high-end hatású, felirat betűtípusa nekem kicsit retro-nosztalgikus hatású, tökéletesen átadja az old Hollywood glamour - érzetet.

Az applikátor számomra túl kicsi, kevés anyagot vesz fel, ami ilyen világos színnél probléma. A formula rendkívül krémes, egyáltalán nem ragad szépen eloszlik az ajkakon. Erős, édes, vaníliás illata van, de nem érezhető felvitel után. A szín gyönyörű korallos rózsaszín, igazi nyári darab. Missglamorazzi Ingrid visel sokszor hasonló színt, nagyon megtetszett, ezért kértem ezt, nyári alapdarabnak szánva. A tartóssága kb. 2-3 óra, ez a krémes állag átka. Negatívum továbbá, hogy viszonylag hamar megül a kis ráncokban, ami nem szép látvány.


Szép-szép, de nem elég intenzív, nem elég tartós és nagyon drága, 2999 Ft. Őszintén szólva ez most nem vált be. Inkább rúzsos, mint szájfényes lány vagyok, lehet ezért, de nagyon sajnálom, mert nagy reményekkel indultam neki a tesztelésnek.

2 megjegyzés:

  1. Pedig nagyon szép a tubusban a színe. De 3000FT-ért tényleg drága!!
    IU: Nyereményjáték van nálam, ha van kedved, jelentkezz! :))
    http://divat-mania.blogspot.hu/2014/05/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy örülnék a felkenve is ilyen szép lenne...=/

      Törlés