2014. május 6., kedd

Teszt - Garnier micellás víz

A blogszférában nagy népszerűségnek örvendenek a micellás vizek. A leghíresebb talán a Bioderma terméke, de már szinte minden márkánál találunk micellás vizeket, így drogériás fronton is akad kínálat. Természetesen én is ki szerettem volna próbálni, így mikor körülbelül egy hónapja a Rossmannban a Garnier BB krémek mellé ajándék micellás vizet is adtak, nem hezitáltam tovább. Azóta használom, lássuk, miket tapasztaltam!


Nagy, hengeres flakonban kapjuk a vizet, a csomagolás engem a Biodermáéra emlékeztet. Ez nem épp utazóbarát forma, otthoni használatra viszont tökéletes. Hatalmas a kiszerelés, 400 ml-es, ami elvileg 200 használatra elegendő. Rendkívül gazdaságos, 1500-1800 Ft között mozog a teljes ár.

Mire is jó a micellás víz? Egyszerre arctisztító, tonik és sminklemosó. Használható akár reggel, akár este, vattakorongra csepegtetve. A tisztitó anyaga a micella, nem leöblítendő. Mivel illatanyagmentes, érzékeny bőrűek is bátran használhatják.
Én főként sminklemosásra használom, kíméletesen távolítja el a legtartósabb sminket is, egyedül a szempillaspirállal kell küzdeni. Ha aznap nem sminkeltem, este akkor is áttörlöm vele az arcomat. Először ragacsos érzetet hagy maga után, de hamar beszívódik, és akkor nagyon szép, puha lesz a bőr. A reggeli rutinonban azonban továbbra is a géles lemosó-tonik maradt.

Szuper termékről van szó, nagyon megszerettem, és úgy vettem észre, javított a bőröm összképén. Hatékonyabban tisztít, mint az arctisztító kendők, egy ideig biztos a helye az arcápolási rutinomban!

2 megjegyzés:

  1. szerintem is szuper termék, meg a micellás vizek úgy anblokk is jó ötletek voltak. nekem például elég érzékeny bőröm van, még az alkohol nélküli tonik is kiszárította, úgyhogy nagyon örülök ennek az innovációnak :D most szerencsém is volt, a Nivea játékán én is nyertem tesztelésre egy flakonnal az ő verziójukból, kíváncsi vagyok, milyen lesz majd az a Garnieréhez képest. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó, gratulálok!=) én is kíváncsi vagyok a Niveára, ha elfogy ez, akkor meg fogom venni.

      Törlés