2014. május 18., vasárnap

Négy éves a blog!


Nagyon gyorsan telik az idő, már a blog negyedik szülinapját ünnepelhetjük. Mikor elindítottam, sok minden járt a fejemben, de sosem gondoltam volna, hogy ilyen mértékben az életem részévé válik. Nagy lelkesedéssel vágtam bele, igyekeztem mindig pozitív maradni, sok lehetőséget kaptam a blog által, és minden kedves komment rendkívül boldoggá tesz.
Négy év hosszú idő, és sok minden történt. Ahogy én változtam, úgy változott a tartalom és a kinézet is, ugyanis mindig szem előtt tartottam, hogy arról írjak, ami igazán érdekel. Ilyenek például a könyves posztok, amiket imádok írni, és amik tavaly csupán elvétve fordultak elő, mostanában pedig havi rendszerességgel olvashattok egyet legújabb könyvélményeimről. Zárkózott típusnak tartom magam, de a blog lehetőséget ad, hogy megosszam az érdeklődökkel a gondolataimat, és ez csodálatos. Ahogy már írtam, nagyon örülök minden hozzászólásnak, szívesen olvasom a véleményeiteket. Imádom írni ezt a blogot, és sokat elmond róla, hogy ez az első és eddig egyetlen hobbim, ami mellett ilyen hosszan kitartottam és fogok is újabb 4, 5, 10, 20 évig.=)




A születésnap fontos esemény az életben. A nagy születésnapi bulikon (legyen akár családdal vagy barátokkal) előbb-utóbb előkerülnek régi történetek, úgyhogy én is mesélek nektek egyet. Egy ideje szerettem volna posztot róla. Ez pedig az írás iránti határtalan szenvedélyem. Nem csupán a blogban merül ki, ez ugyanis a töredéke annak a mennyiségnek, amit az évek során írtam.
Mindig írtam valamit, valahogy. Alsóban a fogalmazásóra volt a kedvencem, valószínűleg itt dőlt el minden. Kisebb-nagyobb időközönként előkerül a naplózás, folyamatosan születtek az évek során kisebb regényrészletek, novella-szerű írások, és amíg rendes füzeteket használtam a suliba, az órákon teleírtam a hátuljukat történettöredékekkel. A foszlányokkal embertelen mennyiségű füzet telt meg, néhány még meg is van, egyszer visszaolvastam őket, vicces volt.=D A sablon nagyjából mindnél egyforma, a témát változtattam, volt, aminek többször is nekifutottam. Egy ideje már a számítógépemen írok, mert nem bírtam papírral, tintával és ép ujjakkal. A laptopra költöztek az abszolút ihlet perce elven született töredékek, néhányból egész hosszú mű és kerekedett, de egyet sem sikerült soha befejeznem. Próbáltam komoly tervezéssel, vázlatírással és jegyzetekkel menedzselni a folyamatokat, de a zárásig sosem jutottam el. Beleírtam magam egy szituációba, ahonnan nem láttam a kiutat, meguntam a karaktereket,  elment a kedvem a történettől, vagy eszembe jutott egy újabb, amit izgalmasabbnak, érdekesebbnek és használhatóbbnak gondoltam. Volt, hogy szünetet tartottam, később sikerült felvennem a fonalat és akkor újra lelkesen írtam. Főleg nyáron, teli élményekkel írtam sokat, hajnalig, rengeteg ihlettel, ötlettel és elgépeléssel.
Ugyancsak nyáron ismerkedtem meg a fanfictionök világával. Azonnal megszerettem a műfajt, sokat elolvastam, és elkezdett motoszkálni, hogy talán én is tudnék írni ilyesmit...

Eddig magamnak írtam, maximum pár barátnőm olvashatta az írásaimat. Most azonban úgy döntöttem, a fanfictiont, amin jelenleg dolgozom, blog formájában publikálom az interneten és Ti vagytok az elsők, akikkel ezt megosztom! ITT éritek el a másik blogot a köszöntő poszttal, ITT az első rész, de megtaláljátok a nevemre kattintva a Blogger profilomnál is. Ugyan készülök más meglepetéssel is a blogszülinap alkalmából, de úgy gondoltam, ez az esemény tökéletes időpont a bejelentésre. Még nem tettem fel az internetre írásomat, ezt is csak a főcenzorom - vagyis a legjobb barátőm =) - olvasta, úgyhogy őszintén szólva egy kicsit izgulok.=)
Remélem, tetszeni fog Nektek, hogy szeretni fogjátok, és megismeritek általa egy másik oldalamat. 

13 megjegyzés:

  1. Boldog BlogSzületésnapot! :)
    Gratulálok a 4 évehez!

    VálaszTörlés
  2. gratula a szülinaphoz :) a fanfictiont meg szerintem olvasni fogom, érdekesnek ígérkezik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! remélem, tetszeni fog, majd írd meg, milyennek találod!;)

      Törlés
  3. Boldog blogszülinapot és még sokszor ennyit! :)
    Én is szeretek írni, bár mostanában kevesebbet írok, mert vagy nem jön ihlet (vagy a legbosszantóbb, hogy amikor jön, akkor nincs hova felírnom, csak fejben, amikor meg le akarom írni itthon, akkor már nem lesz olyan :/), vagy én is megunom az adott történetet, de egyébként befejezni én sem igazán tudom :) :/ Én is gondolkozok már egy ideje egy blogon, ahol pl. hetente egy adott történet egy részét megosztom. Én rövidebb történetekre gondoltam, emiatt több kerülne fel, de még sajnos az első ilyen írást sem sikerült befejeznem. Olvasni fogom a másik blogod is, tetszett az első rész :) És remélem nemsokára én is csatlakozhatok Hozzád és a többi történetet író blogger közé :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!=) örülök, hogy tetszett az írásom! én mindenképp biztatlak, hogy kezdj egy ilyen blogot. szerintem ösztönzőleg hatna, hogy befejezz egy történetet, és hasznos mások véleményét olvasni, ezáltal fejlődhetsz is. szóval hajrá!;)

      Törlés
    2. Már azon is gondolkozom, hogy megcsinálom a blogot, hátha még jobban ösztönöz :) Igen, kíváncsi vagyok más véleményére, de kicsit félek is, hogy másnak nem tetszik, amit írok. Eddig csak a legjobb barátnőm olvasta néhány írásom, szóval azért érdekelne, hogy más mit gondol. Igyekszem, a Te írásaid pedig várom :)

      Törlés