2014. május 8., csütörtök

Napi smink - Everyday Routine


Mostanában - főként lustaságból adódóan - körülbelül így néz ki a mindennapi sminkem, egyedül a rúzs színét szoktam váltogatni. A meleg idő közeledtével egyre kevesebb dolgot viselek el magamon, és hétköznapokon nincs is igényem feltűnőbb vagy bonyolultabb sminkre. Az erős, vastag szemöldökből és az élénk ajkakból nem engedek, de az arcom többi részét natúran tartom.
BB vagy CC krémet használok, folyékony korrektorral elfedem a maradék bőrhibát, majd púderrel fixálom az egészet. Természetes színű pirosítót teszek fel, most épp fényes rózsaszínt. Elkészítem a szemöldököm, szemhéjalapozás után valamilyen barna szemhéjkrémmel festem ki a szemhéjamat, az ujjammal eldolgozom a széleket. Tusfilccel tusvonalat húzok, általában közepesen vastagot. Szempillaspirál, végül rúzs. Ennyi.=) 10-15 perc alatt elkészül, egyszerű és gyors, álmos reggeleken is remekül kivitelezhető.
Egyébként elnevezhettem volna a lookot Snow White meets Arya Stark-nak is, amilyen fehér vagyok =D, habár a hajam végre elérte a kívánt hosszúságot és nagyon tetszik így.






Holnap németérettségi, a szótárak mellé egy tábla Oreo-s Milkát is bekészítettem, szurkoljatok délelőtt!=)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, egyszerű smink és a hajad még mindig nagyon tetszik így. :) Nagyon jól áll! :) Sok sikert holnapra. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon harmonikus és üde, tetszik a hajad, szép a smink, és az a nyaklánc... mondd, hogy ebay!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és sok sikert az érettségihez! Biztos ügyes leszel.

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, szerintem pont ennyi kell hétköznapokra, főleg ha jön a meleg.. :) és a nyakláncod *-* megkérdezhetem hol vetted? :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen lányok, a dicséreteket és a szurkolást is!=)
    a nyaklánc őszi Forever21, de ebayen tuti van hasonló.=)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és megtaláltam a Forever21 webshopjában: http://www.forever21.com/EU/Product/Product.aspx?BR=f21&Category=acc_necklace&ProductID=1047933230&VariantID=&lang=en-US
      YAY!
      bár kicsit drága házhozszállítással
      nem ebay-en, de aliexpress-en is találtam, csak más színben, és a lánc sem biztos, hogy arany:
      http://www.aliexpress.com/item/Min-Order-Is-10-Mix-Order-Free-Shipping-White-Camellia-Flowers-Necklace-Elegant-Chain-Necklace-For/1045527999.html

      Törlés
    2. de jó, örülök, hogy megtaláltad!=)

      Törlés