2014. május 13., kedd

Áprilisi kedvencek

Kicsit későn ugyan, de itt vagyok az áprilisi kedvenceimmel. Mozgalmas hónap volt, és előreláthatólag a május is ilyennek ígérkezik. Sok újdonságot próbáltam ki a hónapban, sok mindent megszerettem, lássuk, mik ezek!


Korábban volt már részletes poszt a keveret bőrre való Garnier BB krémről. Egyre kevesebbszer használok alapozót, egy hasonló termék bőven elég hétköznapokra, főleg, hogy szerencsére már egyre melegebb van (habár mikor ezt írom, épp esik az eső). Nekem maximálisan bevált ez a krém, érdemes kipróbálni!




Két Oriflame termékkel estem totális szerelembe, az egyik a Matte Velvet krémes szemfesték, a másik a Giordani Gold Calligraphy szemhéjtus. A legutóbbi sminkes posztban is ezeket használom. A szemhéjtust külön ki kell emelnem, ugyanis a legeslegjobb tus, amit eddig próbáltam! Végtelenül egyszerű szép vonalat húzni vele, pigmentált és egész nap (vagy adott esetben egész este) hibátlanul megmarad. Biztosan újraveszem, ha elfogy!

A legszebb körömlakk a hónapban a Lovely Baltic Sand lakkjai közül a csodálatos mélykék volt. Annyira szépséges, nyáron lebarnult bőrrel még jobban fog mutatni.


Sminklemosásra a Garnier micellás vizét használtam, erről is írtam már bővebben. Szeretem, jó termék, ettől függetlenül tartok itthon sminklemosó kendőt is, bizonyos helyzetekben egyszerűbb azt használni a smink eltávolítására. Ha a végére érek, szerintem ki fogok próbálni más márkától is micellás vizet.

A Balea tusfürdők nekem eddig valamiért kimaradtak, de most ilyet vettem, és meggyőzött! Nincsenek nagy elvárásaim a tusfürdőkkel szemben, ne szárítsa a bőrömet (szerencsére nem érzékeny a bőröm, ilyen még nem fordult elő) és legyen finom illata. Szeretek új márkákat, illatokat kipróbálni. Ez a kókuszos-barackos nagyon gyümölcsös és isteni finom, igazi nyári illat. Az ára több, mint kedvező, valami 250-300 körül van, legközelebb más illatot választok.


Még mindig nagyon sokat olvasok, ebben a hónapban a Kardok vihara tetszett a legjobban. Bővebb és spoileres értekezést itt találtok. Szerintem eddig ez a legzseniálisabb a Tűz és Jég dala kötetei közül, tele meglepő fordulatokkal, bámulatos karakterekkel és jellemfejlődésekkel. Egyébként olyan érdekes, hogy ez a sok, nagyon emberi szereplő milyen érzéseket vált ki az ismerőseimből, mindenkiről akad vélemény bőven, imádok beszélgetni a témáról, akkor is, ha Greyjoy-tesók iránti szimpátiám csak a legjobb barátom személyében talált megértésre.=D

Húsvétom =)
Ha már itt tartunk, muszáj megemlítenem, mennyire zseniális a Trónok harca új évada! Egyrészt teljesen más úgy nézni a sorozatot, hogy már olvastam a  könyvet és hétről hétre várom az új részeket, másrészt szerintem ez az eddigi legjobb évad. Minden nagyon egyben van, ugyan voltak unalmas részek, de összességében szuper, erős évaddal van dolgunk. A legújabb, hatodik rész szerintem az eddigi legjobb!

A hét végén pedig, képzeljétek, négy éves lesz a blog! Lesz majd ezzel kapcsolatban egy kis meglepetés és szokásos évfordulós poszt is persze, de olyan fura belegondolni, hogy mikor elkezdtem, nem is hittem volna igazából, hogy idáig eljutok!♥

6 megjegyzés:

  1. én most kezdtem el a Trónok Harcát az első évadtól, kíváncsi vagyok rá már :D a szülinaphoz meg gratula, 4 év nagyon hosszú idő :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!=) aww biztosan imádni fogod! én most az első évadot olaszul nézem újra, és olyan vicces, hogy mit hogy fordítottak =D

      Törlés
  2. Gratulálok! Érdekes blog, mindig követem:)

    VálaszTörlés
  3. Ez alatt a négy év alatt többé-kevésbé rendszeresen végigkísértem a blog életét, és bár az efféle dolgokhoz való hozzáállásom gyökeresen ellentétben állt a Te lelkesedéseddel, barátnőként mindig számon tartottam, és örülök, hogy még mindig ekkora a lelkesedésed, ahogy annak is, hogy ez alatt a négy év alatt változott annyit a hozzáállásom, hogy izgatottan olvasom az új bejegyzéseket, mert igenis tanulságos posztjaid vannak!
    Ja, és persze I LOVE Game Of Thrones!
    " minden férfinak meg kell halnia. de mi nem vagyunk férfiak. " ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow köszi hogy ezt leírtad!=) örülök, hogy ehhez hozzájárulhattam, azt tényleg nem gondoltam soha, hogy meg fogom változtatni valakinek a hozzáállását különböző témákról.=)
      egyébként meg: "The North will never forget" =)

      Törlés