2014. április 17., csütörtök

Teszt - Garnier Olajmentes BB krém

Nemrég szuper akció volt a Rossmannban: bármilyen Garnier BB krém vásárlása esetén Garnier micellás vizet adtak ajándékba. Mivel pont kifutottam hétköznapi alapozóból, győzött a kíváncsiságom, és vettem egy kevert bőrre való krémet. Igazából az motivált, hogy régóta motoszkált a fejemben a micellás víz kipróbálásának gondolata, az akció adta meg a végső lökést. Nemsokára a vízről is beszámolok, ma azonban a BB krém van terítéken.


A csomagolás a szokásos, arckrém-szerű: papírdoboz információkkal, maga a termék hosszúkás, csőrös tubusban van.



Az állaga kifejezetten folyékony, annyira, hogy nem lehet kupakkal lefelé tárolni, mert egy csomó belefolyik a kupakba, pazarolni meg senki nem szeret. Viszont pont a folyós állag miatt lehet nagyon szépen és természetesen eloszlatni a bőrön. Két árnyalatban kapható, nekem a világosabb van meg, de icipicit sötét. Felkenéskor ugyan idomul a bőrszínhez valamennyit és persze megfelelő színű púderrel lehet korrigálni a hibát, de egy igazán világos bőrű lánynak lehet, még így is sötét lenne.
A finish matt, de nem maszkszerű, hanem természetes a hatás. Kifényesedést a T-zónámban tapasztaltam körülbelül 4 óra viselés után. A képeken is láthatjátok, hogy szépen kiegyenlíti a bőrszínt, elfedi a kisebb bőrhibákat, persze a nagyobbakra és a szem alatti karikákra kell korrektor is.

Smink nélkül
BB krémmel
Korrektorral és púderrel kiegészítve
Még szerintem érdekes a felvitel módja. A doboz azt írja, arctisztítás és tonizálás után, az arcápolási program befejező lépéseként kell felvinni, mint egy arckrémet. Sokan használnak a BB krém alá plusz hidratálót, nekem azonban bevált ez a módszer. Szerencsére nem vízhiányos a bőröm, a krém megadja azt a hidratálást, amire szükségem van.

Nagyon megszerettem ezt a krémet, mióta megvan, csak ezt használom. A hétköznapokra szükséges teljesítményt adja, könnyű dolgozni vele, és az ára is baráti, akciósan 1800 Ft-ot fizettem érte. Próbáljátok ki!=)

2 megjegyzés:

  1. Ami szerintem még különleges ebben a bb krémben, hogy híg. Próbáltam már több félét, de ennyire híg változattal még nem találkoztam. Mondjuk ez nem gond, mert legalább jobban terül viszont a korábbi: "felpöttyözöm az arcomra az arcomra és úgy dolgozom el" technika itt nem működik mert lefolyik mielőtt neki kezdhetnék :)
    Egyébként szeretem, az akció keretében szereztem be másodjára. Sok a negatív kritikát olvasni róla Krémmánián és egyéb helyeken, de nekem semmi problémám vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, emiatt mindig kézzel dolgozom el, ecsettel lehetetlen lenne, beszívnák a szálak.=) Most egyébként, hogy egyre melegebbek a napok, kifejezetten tetszik ez az állag, egy sűrű krémnél már jelentkezne a "van valami az arcomon"-érzés, amit nagyon nem szeretek.

      Törlés