2014. április 4., péntek

Outfit - Closer To The Edge


Ma nagyon laza napom volt, összesen három órám volt, úgyhogy ehhez illő egyszerű és kényelmes szettet választottam csupa alapdarabokból. Tegnap ráleltem a tökéletes fekete balerinacipőre, imádom már most és végtelen variációban el tudom képzelni, akár nappali, akár esti témáról van szó. A blogon is sokat fogjátok látni!
Mostanában eléggé felpörögtek az események, holnap jön a német lány, akinél voltam októberben. Izgatottan várjuk a cserediákjainkat a többiekkel, már szerveztünk egy csomó király programot. Délután érkeznek, este, ha minden igaz, beülünk a kedvenc helyünkre beszélgetni, vasárnap, a családi napon Sopronba megyünk, tervezünk bowlingozást, squash-t... Hétköznap maximum suli után egy kávéra szoktam elmenni, az összes going out péntek estére vagy egy szombati mozira korlátozódik, furi, de egyben tök jó lesz hétköznap is kimozdulni. Arra gondoltam, mivel szerettétek A hétvégém képekben posztot, és a hetet amúgy is végigfotóznám, készítek egy képes összefoglalót róla. Remélem, jól sikerül minden, és Evelin jól fogja érezni magát nálunk.=)







Blézer: H&M
Felső: Philip Russel
Farmer: New Yorker
Cipő: Tamaris

6 megjegyzés:

  1. de jó a hajad,annyira tavaszias :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a hajad! Nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  3. Csini outfit! Annyit megjegyeznék, hogy szerintem a blézer egy kicsit hosszú neked. Összenyomja az alakod és rövidnek tűnnek a lábaid tőle. Szerintem egy rövidebb fazon jól állna, esetleg csináltasd meg egy varrónővel! ;)

    A hajad tényleg nagyon csini lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!=)
      Igazság szerint én szeretem ezt a boyfriend fazont. Van rövidebb blézerem is, de ezzel lazább az összkép.=)

      Törlés