2014. április 2., szerda

Első Oriflame - tapasztalatok!

Az Oriflame egészen mostanáig kimaradt az életemből néhány ajándék tusfürdő és testápoló kivételével, de néhány hete belém bújt a kisördög, kértem egy katalógust és ahogy az lenni szokott, rendeltem is pár dolgot, amikről egy gyors posztban be is számolnék. Ma mindent kipróbáltam, gyors első benyomások következnek!



Giordani Gold Calligraphy szemhéjtus
Ugyan elvoltam az eddigi filces tusommal, de nem igazán tetszett már, szerettem volna kipróbálni egy jobbat. Épp akciós volt ez a termék, és nagyon megtetszett a fej kialakítása, ezért megrendeltem. A tollhegy ugyanis ferdített, olyasmi, mint egy filctoll, ezáltal sokkal egyszerűbb szépen dolgozni vele. Az eredmény tartós, mély, matt fekete tusvonal, egész nap szinte tökéletesen megmaradt. Pluszpont, hogy a csomagolás nagyon szép. Ajánlom kipróbálásra!



Matte Velvet krémes szemhéjfesték (Nude Mud)
Alap, matt tejeskávészín, a rohanós reggelek kifinomult megmentője. Nagyon selymes, habos a textúrája, applikátorral jól felvihető, az eldolgozás szerintem ujjal a legjobb. Viszonylag hamar készre szárad, de nem túlságosan hamar, szerencsére. Szemhéjalappal egész nap mozdulatlan, picit sem kopott meg és szép matt maradt. Nagyon tetszik, szerintem következő alkalommal rendelek más színben is.



A mai sminkemhez ezeket a termékeket használtam:


Fire parfüm
Igazság szerint meguntam az eddig rendszeresen használt három parfümömet (Playboy Pin Up,  Laura Biagiotti Laura, Elite Models London Queen), valami másra vágytam, ezért gondoltam, kipróbálom ezt. Leírás alapján sokszor rendeltem parfümöt másoknak, de magamnak sosem, viszont amit ajándékba adtam, mindig bevált, reméltem tehát, jól járok. Meleg, fűszeres, mély illat, nem édes, ami kifejezetten jól esik például a kifejezetten cukros Pin Up után. Fejjegyek: árvácska, tigrisliliom; szívjegy: szegfűszeg; alapjegyek: indiai fás aromák, ámbra.
Eau de toilette révén számomra nem tömény vagy nehéz, de el tudom képzelni, hogy valakinek túl sok tavaszra. A tartóssága nem kiemelkedő, de őszintén szólva ennyi pénzért nem is várható el. Nekem nagyon tetszik, tényleg jó valami egészen mást használni.


Ti szoktatok az Oriflame-től vásárolni?

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Artdeco! A legjobb szemhéjalap, amit eddig használtam!

      Törlés
  2. Úúú ez nekem is nagy kedvenc. Ha nincs időm sminkelni ezt teszem gyorsan fel. 2 perces sminkem alapköve. 4 féle színben van meg nekem. :D

    VálaszTörlés