2014. április 21., hétfő

Easter Nails

Remélem, mindenkinek jól telt a Húsvét, jutott idő pihenésre, finomságokra és amire szerettetek volna. Mivel megvan a német osztályozóm 91%-kal és nem kell szóbeliznem, szerencsére a kikapcsolódásnak tudtam áldozni az időm nagy részét a szünetben, amire már szükségem volt. Nagyon sokat olvasok, már a Kardok vihara felénél járok, szerdáig szerintem ki is olvasom az egészet. Az eat clean elv háttérbe szorult a sonka-tojás-sós kalács kombó mellett, az isteni sütikről nem is beszélve... De ünnepnapokon belefér.=) Nem volt nagy vendégeskedés vagy egyéb kiöltözős alkalom, viszont a körmeimet húsvéti színekbe öltöztettem.



Tulajdonképpen körülnéztem a lakkjaim között, és ami cukorkaszínt találtam, használtam. Egy ideje ki akartam próbálni a minden körmön más szín-stílust, és ezekkel a színekkel szuper lett a végeredmény: vidám, csajos és tavaszias.



Amiket használtam:
Lila: Astor Fashion Studio 004 Deliciously Violet
Sárga: Essence Blossoms etc (nagyon régi, limitált)
Zöld: NYC Quick Dry 035 Cupcakes and Latte
Rózsaszín: Essence Colour&Go 153 Sweet or Nude?
Fehér: Max Factor 10 Snow White
Fedőlakk: NYC Turbo Dry

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon tavaszias lett, szuper jól mutatnak egymás mellett. A lila lett a kedvencem :) Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés