2014. április 1., kedd

Beszámoló - Miss International Hungary első előválogató

Majdnem két hete szombaton a gyönyörű Buddha Bar Hotelben került megrendezésre a Miss International Hungary első előválogatója, ahol mint blogger vettem részt. Izgatottan fogadtam el a szervezők felkérését, ugyanis nagyon szeretem a kulisszák mögül figyelni a hasonló eseményeket.


Tíz körül érkeztem, akkor még javában zajlott az eligazítás, öltözködés, végül tizenegy óra környékén kezdődött a verseny a lányok utcai ruhás felvonulásával. Hasonló outfitet viseltek (fehér póló, magas sarkú, farmer), mégis voltak, akik nekem már itt kitűntek a tömegből.




Ezután egy kis szünet következett, ki is ugrottunk ebédelni a lányokkal, majd következett a fürdőruhás bemutató. Ez egy kombinált kör volt, ugyanis a zsűri tagjai különféle kérdéseket tettek fel, hogy meggyőződjenek a lányok tájékozottságáról. A zsűriben egyébként jelen volt többek között Nagy Marci stylist, Festy, a Rippel testvérek és a tavalyi királynő, Ötvös Brigitta.
Ezután készült néhány csoportkép a lányokról, nagy feltűnést keltve ezzel a Váci utcában.=)




Végül pedig egy összefoglaló a verseny hivatalos Youtube-csatornájáról:


Tényleg nagy örömmel tölt el, hogy bloggerként egy nívós szépségversenyre kaptam meghívást. Ezúton szeretném megköszönni a szervezőknek a lehetőséget! A blogger lányokkal remekül szórakoztunk, a versenyzők csinosak voltak, remélem, a következő forduló is ilyen jó lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése