2014. március 26., szerda

Teszt - Max Factor Excess Volume szempillaspirál

A Max Factor szempillaspiráljai mindig kitűnően teljesítettek, pedig elég sokfélét használtam közülük. Érdeklődve vártam tehát a tavasz nagy dobását, a kétvégű Excess Volume-ot, és nagy örömömre volt lehetőségem kipróbálni.


Egyedülálló a márka kínálatában a két kefével. Az első a dúsításért felel, és teljesen megegyezik a False Lash Effect keféjével. A második egy hagyományos sörtéjű kefe, ennek használatával intenzív fekete pillákat érhetünk el. Ez a festék hígabb állagú és fényesebb, mint az első. Egyébként mindkét vég 10 ml anyagot tartalmaz, elég kiadós spirálról van szó.


Láthatjátok a képen, hogy elég nagy darab, vaskos tubusban érkezik, hosszabb is, mint egy átlag szempillaspirál, a kefék is viszonylag nagyok, ha nem figyelünk, könnyedén összemaszatolhatjuk a szemünket. Kis szeműeknek ezért szerintem nem ez a legmegfelelőbb spirál.

Szépen dúsítja és megemeli a pillákat, rendkívül látványos és tartós lesz a végeredmény.


Összességében elégedett vagyok vele, ha főleg dúsítás a cél és nincs bajotok a nagy kefékkel, akkor bátran ajánlom kipróbálásra. Megszerettem a spirált, habár az abszolút kedvenc Max Factor szempillaspirálom azonban a 2000 Calorie görbített kefés verziója marad.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése