2014. március 4., kedd

Teszt - Elséve Arginine Resist X3 sampon és balzsam

Február elején párosával akciósan lehetett hozzájutni az Elséve samponokhoz és balzsamokhoz. Mivel épp kifogyóban voltam ezekből, gondoltam kipróbálok egyet. Hosszas gondolkodás és címkeolvasgatás után ezt választottam. Nagyon kíváncsi voltam, hogy teljesítenek, még soha nem volt Elséve termékem ezek előtt.



A termékek Arginine-t és proteint tartalmaznak, amik erősítik a hajat. Használatukkal átalakul a haj szerkezete és a haj ellenállóbb lesz. Gyenge, hullásra hajlamos hajra ajánlják, végülis ez volt a döntő szempont a választásnál. A hajam ugyanis eléggé hullik, részben valószínűleg a stressz miatt, de gondoltam, ha már lehet, akkor megpróbálok javítani rajta.


Az illatuk nagyon kellemes, gyümölcsös, de a hajon nem sokáig marad meg. A balzsam állaga átlagos, viszont a samponé folyósabb, mint az eddig használt Head&Shoulders-emé, emiatt picit többet is használok belőle. A balzsamot vizes hajra viszem fel, néhány percig hatni hagyom, majd bő vízzel leöblítem.

Azonnal észrevehető hatás, hogy sokkal könnyebb kifésülni a hajat mosás után (amit elvileg ugye nem szabad, de akkor hogy szárítanám formára?=D). Hosszú távon valóban csökkentette a hajhullás mértékét, selymesebb, puhább a hajam, és ami a legfurcsább, lassabban is zsírosodik! Mármint én ennek nagyon örülök, csak épp meglepő, hogy ezelőtt zsírosodásra hajlamos hajra való termékeket használtam és a hajam a harmadik napon a vállalhatatlan közelében volt, míg most teljesen jó olyankor.

Összességében nagyon bevált, ajánlom mindenkinek, habár nem tartom kizártnak, ha elfogynak, más Elséve termékeket fogok kipróbálni.


3 megjegyzés:

  1. Régebben a tükörfény sampont és balzsamot használtam és sokáig imádtam, de aztán a hajam "megunta" őket. Akkor egy darabig keresgéltem a tökéletes sampont és balzsamot, immáron egy éve a Garnier Ultra Doux mandulás-sárgabarackos az. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most mindenképp Elséve-nél maradok egy ideig, a tükörfényt is nézegettem.=)

      Törlés
  2. Jó,hogy neked bevált ez a termék,nekem semmi változást nem nyújtott,maximum könnyebben kezelhető lett a hajam,de ennyi. Amire azt tudom mondani,hogy megéri az árát,az a Kevin Murphy sampon,2-3 hónapja használom,dúsabb,erősebb,fényesebb és egészségesebb a hajam,mióta használom + ami szintén jó dolog,hogy a white hairben is ezeket használják,így tudom,hogy amikor ellátogatok a szalonba,biztos kezekben vagyok :3

    VálaszTörlés