2014. március 7., péntek

Outfit - Give Me Love

Reggel kávézás után lőttünk néhány képet, sajnos csak kettő lett jó, ezért csak egy gyors poszt kerekedett belőle, ami a napomra is jellemző volt.
Szerdán voltam fodrásznál és egyenesre vágattam a hajam oldalfrufruval. Hátulról ugyanúgy nézek ki, mint eddig, elöről látványos változás. Szerintem picit túl rövid, habár mindenki nagyon dicséri, hangsúlyosabb smink nélkül Arya Starkra hasonlítok, de végülis ez csak haj, és az enyém elég gyorsan nő.=) Az oldalfrufru viszont nagyon tetszik! Csupa tavaszi kedvencet vettem fel, különösen a ballonkabátot és ezt a barna bokacipőt szeretem, de örülök, hogy az ujjatlan ingek is előkerülhettek a szekrény mélyéről.
Ez a hétvégém egyébként elég mozgalmas lesz, és arra gondoltam, ha meg tudom oldani a fotózgatás, Bikira Roni mintájára készítek egy Hétvégém képekben posztot. Roni két hasonlót csinált, egy átlagos napját és a szülinapját fotózta végig. Mindkét poszt nagyon tetszett, és szerettem volna én is megcsinálni jó ideje, most itt az alkalom.=) Ha minden jól megy, jövő héten már olvashatjátok.



Kabát: Orsay
Blézer, ing: H&M
Nadrág: New Yorker
Bokacipő: Tamaris

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a haj és szerintem fogytál is! Mond meg mivel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!=) Semmi extra: kevesebb édesség, szinte nulla fehér liszt, sok fehérje, zöldség és gyümölcs, heti 4-5 45 perces edzés, amiből egy kardió, a többi erősítő.=)

      Törlés
  2. Ügyes vagy:) eddig mennyit fogytál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, nem használok mérleget =)

      Törlés
  3. Jó a hajad és az outfited is :-)

    VálaszTörlés