2014. március 17., hétfő

Egy kis olvasnivaló - Instyle, Glamour

Szezonváltáskor nagyon jók szoktak lenni a különféle magazinok, most még jobban is vártam őket, mint egyébként, mert szükségem volt inspirációra a tavaszi-nyári ruhatáramhoz. Szerencsére beváltak az elvárásaim, az új Instyle és főleg a Glamour szuperül sikerülnek, érdemes megvenni mindkettőt!


Instyle
A címlapon Hámori Gabriella, vele hosszabb interjút és csodás divatanyagot is olvashatunk. Ez utóbbi nagyon szép lett, az interjúban pedig annyi klassz dolgot mesél Berlinről, hogy ez lett a következő álom úticélom Európán belül. A szezon minden fontosabb trendjét példákkal illusztrálva kivesézi a magazin, gardróbfrissítés előtt állók mindenképp olvassák el! Az interjú Zac Efronnal nagyon tetszett, kedvelem mint színészt, nem sokuknak sikerül kitörnie a Disney-skatulyából, de neki összejött. Mostanában a Csajkeverőkben látható, a trailer alapján jó programnak ígérkezik. Az egyik kedvenc rovatom, a LifeStyle ezúttal Tóth Ali és András gyönyörű lakását mutatja be. Imádom a szép lakásokat, házakat, bár a belsőépítészethez nem értek, laikusként szemlélem őket. Órákig el tudok szórakozni velük a Pinteresten!

Glamour
Az utóbbi évek legjobb száma az áprilisi Glamour. Tartalmas, igényes, telis-tele klassz cikkekkel és inspirációval. A címlapon a gyönyörű Ebergényi Réka. A cikkek közül az Emlékek Budapestről az egyik kedvencem, de szuperek a különféle egészséges receptek, a rossz szokásokról való leszokást segítő tippek, vagy az interjú a Budapest Bár vezetőjével. Alexa Chung beauty-anyaga közel áll a stílusomhoz, tetszett a festményszerűen díszített ruhákat bemutató divatanyag is. A 23 dolog, amit egy női lap szerkesztőségében tanultam pedig bearanyozta a napomat!=D
Április 11-13-ig Glamour-napok is lesznek, most még többféle kupont kapunk a magazinnal. Az összes drogériásnak nagyon örültem, a ruhások közül a H&M-Mango-New Yorker-C&A-Tally Weijl vonalat fogom beváltani nagy valószínűséggel.

4 megjegyzés:

  1. Én is ma vettem meg a Glamourt, beleolvasni még nem olvastam csak a kuponokat vagdosom, de majd unalmas perceimben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én viszont kuponokat nem vagdostam még, inkább egyben biztos helyre tettem a füzetet, a kis darabokat úgyis elkeverném =D

      Törlés
  2. Hát az olvasnivaló enyhe túlzás a Glamour részére.. Én nem igazán szoktam ilyen női magazinokat vásárolni, csak ugye a kuponok miatt ebben a hónapban még is megvettem.. tömény hirdetés és reklám az egész, cikk nem is igazán van benne. Persze megértem, hogy ebből él az újság, de azért ez túlzás. Nem tudom milyen lehet általában, ha ez a legjobb szám az utóbbi időben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom, nekem nem tűnt fel, hogy annyi reklám lenne benne, de lehet megszoktam. elég sok magazint olvasok, és hidd el, van, ahol több a reklám, például a Vogue-ban, de ez nem von le az értékéből számomra.=)

      Törlés