2014. március 11., kedd

A hétvégém képekben

A múlt hétvégém eltért a megszokottól, elég mozgalmasan telt, ezért szorgalmasan fotóztam és megörökítettem a pillanatokat, leginkább szombaton.

Péntek este buli előtti selfie, egyik szülinap, város és utána ki a szórakozóhelyre, sok ismerős és az egyik kedvenc felsőm. Szerintem jó volt.=)




Szombat reggel, jó sokáig aludtunk, nem maradt ki a kávé sem.=) Annyira király ez a bögre Bia!=)



Nőnap is volt, kaptam virágot meg csokit itthon, aztán délután relaxáltam Oriflame katalógussal (rendeltem pár új cuccot, majd megmutatom őket), Instyle-lal és Trónok harcával. Egyre jobban tetszik a könyv, de több mint a fele még hátravan.



Edzés... 45 perc kardió Once Upon A Time alatt. Heti egyszer szoktam szobabiciklizni már csak, egyébként erősítő edzéseket végzek (itt írtam erről picit bővebben). Először kételkedtem, hogy a kevesebb kardió jót tesz, de azt kell, hogy mondjam, tényleg így van, az XHit videókra tornázva sokkal jobban látszik a pozitív változás.


Készülődés a házibuliba és néhány kép magáról a buliról: pohár, torta, a szülinapos, és egy selfie Dalmával. A selfie-k estéje volt egyébként, mindenki mindenkivel készített, és egyébként nagyon vicces és király buli volt!






Vasárnap... Reggeli kávé buli után, pakolás közben, aztán itthon tanulás, olasz és töri, este pedig a következő hét megtervezése és Trónok harca harmadik évad.







És szokás szerint naplóval zárás, körülbelül ötödikes korom óta, kisebb-nagyobb megszakításokkal írok naplót. Nagyon sokáig nem írtam, de nyáron, a milánói utam alatt újra elkezdtem. Volt nálam egy üres füzet, és meg akartam örökíteni minden élményt írásban is. Miután hazajöttem, megmaradt a szokás.=)


4 megjegyzés:

  1. Az első képen nagyon csini vagy! :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  2. Ez a haj nagyon jól áll!!! Teljesen másképp nézel ki vele!!

    VálaszTörlés
  3. Ez a haj nagyon jól áll!!! Teljesen másképp nézel ki vele!!

    VálaszTörlés
  4. Ez a haj nagyon jól áll!!! Teljesen másképp nézel ki vele!!

    VálaszTörlés