2014. február 23., vasárnap

Outfit - Whatever


Mostanában sajnos elég szürke az idő, ami elég lehangoló, de tegnap sikerült fotóznunk és megörökíteni az esti mozira viselt szettemet. Néhány napja láttam egy videót, amiben Pretty Little Liars inspirálta outfitek láthatóak, innen jött az ötlet, hogy megpróbálhatnék összehozni hasonló szetteket. A mait Aria ihlette a bakancs-skater szoknya-bőrdzseki hármassal. Feliratos pulcsit és ezüst ékszereket választottam hozzá, kényelmes, mégis eltér a megszokottól. A négy lány stílusa közül egyébként Spenceré áll hozzám a legközelebb, alapból is ő a kedvencem.
A program a Megdönteni Hajnal Tímeát volt, én nagyon szeretem a magyar vígjátékokat, ez is tetszett! Nagyon vicces, ugyanakkor nem tipikus vígjáték, szerintem érdemes megnézni. Egyébként annyi jó film van/lesz mostanában! A csajok bosszúját tuti, hogy megnézem, a Csajkeverők elég jó barátnőkkel nézhető filmnek ígérkezik, a Műkincsvadászok már csak a szereplőgárda miatt is megérdemel egy esélyt, A beavatottra is kíváncsi vagyok (a könyvre is), habár nagyon Az Éhezők Viadalára hajaz, a Pompeii-t pedig már csak azért is megnézem, mert a történelmi filmekkel kilóra meg lehet venni, Jon Snow 3D-ben már csak hab a tortán.








Milyen filmet láttatok legutóbb?=)

6 megjegyzés:

  1. Jó az összeállítás.:) Az a felső... * * A filmen én is gondolkodtam,hogy meg kellene nézni,csak eddig nem sok jót hallottam róla,de lehet egy estét megér.:) Én az új X-men filmet várom,csupán 3 (!!!!!) hónap...Lesújtó.XD
    De a csajok bosszúja jónak ígérkezik.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!=)
      Nekem idén A Hobbit befejező része és Az Éhezők Viadala következője a legjobban várt filmek, persze mindkettő év végén érkezik =D

      Törlés
  2. nagyon tetszik ez a szett, igazi csajos-délutánra való :D be tudnád linkelni esetleg a videót, amit említettél a poszt elején? :) köszi előre is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!=) itt a videó: https://www.youtube.com/watch?v=GRhCSmnaBGQ&feature=youtu.be
      ez a lány egyébként egy új felfedezés, tök jó a többi is!;)

      Törlés
  3. Én is szerettem volna egy ilyen felsőt, de sajnos már elfogyott a méretemben. :-/
    Csini szett, jól áll neked ez a vagány stílus. :)

    A "The First Time" című filmet láttam legutóbb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!=)
      a következő kívánságlistás filmem a Blue Jasmine, szeretném Cate Blanchett-t nem tündeként látni.=)

      Törlés