2014. február 5., szerda

Outfit - Színház


Az őszi/téli kifutókon jelent meg a könnyű ruha-nagykabát párosítás, ami nekem nagyon megtetszett, sikkes, szexi, számomra oroszos-franciás hatású. Nemrég sikerült is találnom egy ruhát, amivel nem akadály a párosítás kivitelezése. Tegnap színházban voltunk, ezt viseltem tehát.=)
A ruha a legjobb zsákmányom a leárazáson szerzett ruhák közül: csodás a színe, a csipke és a könnyed anyag ráerősít a hálóingszerű hatásra, ugyanakkor gyöngyös kivarrás díszíti, ami utcaivá teszi és tökéletesen kiegészíti. A 70%-kal leárazott dolgok között találtam, 13000 Ft helyett csupán 3000-et fizettem érte, szerintem nagyon megérte.=) Volt egyébként kékben is, de annak szerintem nem volt ilyen szép a színe. Most a kedvenc tűsarkúmmal viselem, de el tudom képzelni fekete bőrsaruval is egy nyári buliba.
Szót ejtenék a kabátról is. Már évek óta megvan ez az alkalmi kabát, és szerintem valami hasonló alappillére a ruhatárnak. Vannak olyan elegáns események télen, amikhez egyszerűen nem passzol a hétköznapi kabát. A leárazások hajrájában még simán beszerezhetitek a tökéletes ünneplő kabátot. Hosszabb, egyszerű szabású szövetkabátot ajánlok sötét színben, fekete helyett a sötétszürke vagy a sötétkék is működőképes. Az enyémen legombolható kapucni is van.
Egyébként a Szentivánéji álmot néztük meg, méghozzá balett verzióban. Nekem nagyon tetszett, ha Győrben jártok és szerettek színházba járni, ne hagyjátok ki!






Kabát: egy helyi butik
Ruha: Promod
Cipő: Mango
Clutch: vintage

3 megjegyzés: