2014. február 9., vasárnap

Outfit - Szeged


Tegnap a Szegedi Tudományegyetem általános nyílt napján voltunk, az alkalmat összekötöttük egy kis családi kiruccanással. Péntek délután mentünk le, már Szegeden vacsoráztunk, aztán sétáltunk egyet a belvárosban. A nyílt napon minden karnak volt egy standja, lehetett érdeklődni és szórólapokat elhozni. Meghallgattunk egy rövid általános tájékoztatót a jelentkezésről, az ösztöndíjakról és az egyetemi plusz lehetőségekről. Hoztam pár szórólapot. Elsősorban a romanisztika-olasz szak a fő cél, de hoztam egy anglisztikát, egy osztatlan tanárképzést, egy pszichológiát és egy szociológiát is. Elolvasgattam őket, a pszichológiát már ott kilőttem mint lehetőség, hogy "az ideális jelentkező olyan diák, aki szereti és érti a biológiát".=D Biztos mondtam már, hogy olasz fordító-tolmács szeretnék lenni, nagy valószínűséggel fel fogom venni az angolt minornak és szeretném folytatni a franciatanulást is, mert nagyon megszerettem.
Szerintem a város nagyon szép, szuper lehet ott egyetemistának lenni, rengeteg csodaszép beülős helyet láttam, az egész egy mediterrán városra emlékeztet, l'amore a prima vista. Fura, de sosem merült fel bennem az ötlet, hogy Pestre menjek egyetemre, jó alkalmanként felmenni, de valamiért sosem vonzott olyan szinten, hogy ott is éljek. Ugyan csak jövőre felvételizek, de nagyon remélem, hogy sikerül bejutnom!
Hogy egy picit a szettről is beszéljek, kényelmeset, mégis csinosat választottam, hasonló már volt is a blogon. Újabban egyre kevesebb feketét hordok, inkább a barnát részesítem előnyben, jól esik egy kis váltás. A farmert januárban vettem, szerintem még lehet kapni, számomra tökéletes: magas derekú, extra szűk, sötétkék, mindenféle koptatás és díszítés nélkül. Illetve picit más a frizurám: zavartak a túl hosszú első tincsek, ezért szorosan befontam őket és hátratűztem egy-egy hullámcsattal. Egyszerű, gyors, mégis egy kicsit különbözik az eddig megszokottól.=)










6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Drukkolok, bar biztos sikerulni fog. Nagyon celtudatos vagy, ez tok jo.
    Hol sikerult venned a farmert? Kajtatok egy ideje, pont ilyet keresek,eddig eredmenytelenul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. New Yorker, 3000 Ft, szerintem találsz még, mert új kollekciós.=)

      Törlés
    2. Koszi! Jujj dejo ara van. :))) csekkolni fogom.

      Törlés
  3. hajrá! Szegeden tényleg pezsgő világba csöppensz egyetemistaként :) én is imádom :)

    VálaszTörlés