2014. február 3., hétfő

NOTD - Snow White


A tavalyi nyár nagy slágere volt nálam a fehér körömlakk, rengetegszer festettem ki így a körmömet, de valamiért mindig elmaradt, hogy a blogon is megmutassam. Eljött ennek is az ideje!
A lakk Max Factor Glossfinity, és ejtenék pár szót róla. Az ecsete vékony, ami ennél a feltűnő színnél kifejezetten előny számomra. Az állaga meglehetősen sűrű, ennek ellenére három réteg kell a képen látható fedéshez. A száradási idő szerintem hosszú, pár az NYC Turbo Dry fedőlakkal rá lehet segíteni. Matt és fényes fedőlakkal is jól mutat, a tartóssága átlagos, három-négy nap. Habár a színt szeretem, nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, ezért ha tudtok ennél jobb fehér körömlakkot, írjátok meg kommentben!=)


2 megjegyzés:

  1. Pont tegnap este lakkoztam fehérre a körmeimet, tavaly nyár óta nem is használtam. :D

    VálaszTörlés