2014. február 7., péntek

Frizuraváltás?

Az utóbbi időben picit ráuntam a frizurámra. Pontosabban a fazon vált unalmassá, ami nem is csoda, évek óta hátul rövid-elöl hosszú bubit viselek, hol hosszabb, hol rövidebb verzióban. Tavalyelőtt frufrut is vágattam hozzá, a homlokom közepéig érőt, amit végül átlagos hosszúságúra növesztettem, ezt viselem most is.
Alapvetően szeretem ezt a fazont, mert annak ellenére, hogy rövid, sokáig kezelhető marad, és kisebb lenövéssel is teljesen jól formázható, viselhető. A hátránya viszont, ha ráunok, nehezen lehet rajta változtatni. A szín biztosan marad, szeretem a saját hajszínemet (na jó, hangyányival sötétebb azért lehetne), így elkezdtem inspiráció után kutatni a Pinteresten. Apropó, fel kéne élesztenem azt az oldalam, mindig a Weheartitet használom. Szóval, találtam pár jó ötletet. A legjobban Karlie Kloss haja tetszik, mert kevés változtatással simán kivitelezhető.




Picit unalmas, de egész jó




Szerintem isteni, de nem merném bevállalni
Képek: INNEN

Ha már haj, a héten újítottam sampont és balzsamot, Instagramon már mutattam. Hajápolásról nem sokszor esik szó a blogon, sokáig használom ugyanazokat a termékeket, a hajápolási rutinom csupán samponból, balzsamból és alkalmanként tejproteines pakolásból áll, úgy vettem észre, egészségesebb a hajam, ha kevesebb dolgot használok. A DM-ben szuper akció volt az Elséve termékekre, 2 db-tól darabja 600 Ft-ba került a balzsamoknak és a samponoknak. Az Arginine Resist X3 hajerősítő sampont és balzsamot választottam, ezt gyenge, hullásra hajlamos hajra ajánlják. Még csak egyszer használtam, mindenképp érkezik róla egy részletesebb teszt később. Elsőre tetszett. A sampon állaga folyósabb, mint amit megszoktam, az illatuk egész finom, és mosás után könnyebb volt kifésülni a hajam. Remélem, hosszú távon is beválik!



Két hét múlva megyek valószínűleg fodrászhoz, addig el kéne döntenem, mihez kezdjek a hajammal. Hogy tetszenek az ötletek?=)

4 megjegyzés:

  1. Az utolsó előtti kép NAGYON SZÉP! Mondjuk én alapvetően a hosszú lobonc híve vagyok, egyszer volt bubim, sohatöbbet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is úgy tetszik, de tényleg nem merem megcsináltatni!=D

      Törlés
  2. A 4. és az utolsó is nagyon jó.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valószínűleg a 4.hez hasonló lesz.=)

      Törlés