2014. február 27., csütörtök

Februári kedvencek

Kifejezetten jól telt a februárom, voltunk kirándulni, kaptam szuper híreket (itt is gratulálok Eni!!!♥), és buliztam is a hónapban. Elkezdtem feltárni az új trendeket, a héten jön a sorozat folytatása, valamint komolyabban venni az egészséges életmódot és az edzést, ugyan becsúszik néha egy-egy cheat meal, de alapvetően azt hiszem, jó úton járok. De miket is szerettem a legjobban a hónapban?


Az arcom meglepően jó állapotban volt egész hónapban, ezért felváltva használtam a Max Factor CC krémet és a Helia-D BB krémet. Mindkettőt szeretem, a CC krém jobban siklik, a BB tömörebb állagú, ez utóbbi tovább is bírja makulátlanul.



Ezt a zseniális Essence palettát szerintem már biztosan nem lehet kapni, de annyit használtam a hónapban, hogy muszáj megmutatnom. Mindegyik árnyalat meleg tónusú és csillogó, pont annyira feltűnőek, ami még belefér hétköznap.


A számra a Max Factor Cube Sweet Cassis-ét kentem egész sokszor, nagyon szép, tartós bogyószín. Ezek a szájfények abszolút megérik az árukat, már-már folyékony rúzsra emlékeztet a tartósságuk és a pigmentáltságuk.


Még karácsonyra kaptam ezt a fülbevalót, nagyon sokat hordom, de valamiért mindig elfelejtem megmutatni. Szép, egyszerű, minden alkalomra tökéletes.


Egy ideig használtam ezt az Avon uborkás krémet, aztán kíváncsiságból váltottam, de ismét visszatértem hozzá. Erősen hidratáló, picit nehezebb állagú, friss illatú nappali krém, könnyen beszívódik. Szeretem használni, teljesen meg vagyok elégedve vele. A felvitt mennyiségre azonban ügyelni kell, a túl sok krém nem fog megfelelően felszívódni és zsíros érzetet hagy maga után.


A Balea arctisztitó kendőit használom sminklemosásra időtlen idők óta, mindig másféle illatút veszek, nem fedeztem fel különbséget köztük, szerepeltek a blogon is. Miért mutatok egy kis kiszerelést? Párszáz forintért kapható a 10 db kendőt tartalmazó csomag. Egy átlagos táskába dobós neszesszerbe is simán belefér, ez különösen akkor praktikus, ha buli után ottalszol a tündér barátnődnél.=)♥


A hajammal nem sok mindent lehet kezdeni, de kitaláltam ezt a borzasztó egyszerű frizurát, amit elég sokszor készítettem el februárban. A két első hosszabb tincset szorosan befontam és hátratűztem őket egy-egy hullámcsattal. Ennyi.=) Látványos, gyors, és mégis más, mint a megszokott.


Új sorozatot is találtam magamnak a Devious Maids személyében, egyszerűen imádom! Négy latin-amerikai takarítónőről szól, akik Beverly Hillsben dolgoznak a szépek és gazdagok otthonaiban. Nagyon hasonlít a Született feleségekhez, ez nem meglepő, hiszen ugyanaz az írójuk. Van egy kis krimis-misztikus szál, de szerintem alapvetően nem ezen van a hangsúly. Nagyon vicces, tökéletes kikapcsolódás lustálkodós napokra. És szerepel benne Jason DiLaurentis!


Meglátogattak minket a kanadai ismerőeink és hoztak egy rakás finom kanadai diet killert. Ugyan a juharszirup is nagyon finom, de amiről ódákat tudnék zengeni, az a mogyoróvaj. A vicces, hogy a földimogyorót magában nem is szeretem, de ez isteni! Nem édesített vagy sózott, sima, krémes mogyoróízű. Mivel elég tömény, nem is lehet vastagon kenve fogyasztani. Nagyon egészséges, habár magas a kalóriatartalma. Reggelire tökéletes, én teljes kiőrlésű magos kenyérre kenem, almaszeletekkel borítom be, majd az egészet megszórom fahéjjal. Igazi turbó napindító! Még keresem a további felhasználási módokat, nem szeretnék leragadni a kenyérre kenésnél. A rágó ugyancsak kanadai, csak azért tettem a képre, mert vicces a neve.=)

2 megjegyzés:

  1. A Devious Maids sorozatot én is nagyon szeretem, már várom az Áprilist, hogy mi lesz a 2 évadban :)
    http://makeupbyqueenbee.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem néztem végig, de aww annyira király!=)

      Törlés