2014. január 4., szombat

Új maszkok!

Amikor a barátnőid olvassák a blogodat... Maszkokat is kapsz karácsonyra! Kettőt kipróbáltam a háromból, jöjjön is róluk egy-egy gyors vélemény!
Kép: INNEN
Rival de Loop Hydro textil maszk

Avokádót, cupuacu vajat, aloe verát és E-vitamint tartalmaz, erős hidratáló hatású maszk, elsősorban száraz bőrre ajánlott. Úgy kell elképzelni, mint egy arc formára kivágott, vastagabb papírzsepiszerű anyagot, ami alaposan át van itatva egy géles-folyós anyaggal. Az illata semmi különleges.

Még sosem próbáltam előtte ilyet, érdekes volt a használata. Nem zuhanyzás közben feltevős, gyorsan végzős maszk, hanem igazi relaxálós, már csak azért is, hogy ne csúszkáljon el a helyéről. A hatóidő 8-10 perc, ezután lehet leszedni, ami pedig a bőrünkön maradt massza, bele kell masszírozni teljesen. A hidratáló hatása azonnal érezhető, télen, amikor mindenki bőre szárazabb a szokásosnál, ez a hatás különösen hasznos. Vicces élmény használni, legalább egyszer próbáljátok ki!
Kép: INNEN
H&M Zesty Lime Energizing Mask

A H&M tasakos maszkjait jó ideje nézegettem, és ez annyira meggyőzőtt, hogy biztosan veszek még belőle párat! Zöldcitrom-, szőlő-, és ananászforrázatot tartalmaz, frissíti és regenálja a bőrt. Ez már hagyományos, felkenős-lemosós maszk. Nagyon friss az illata, használat közben picit csíp (szerintem a citrom miatt). Lemosás után rendkívül tiszta, üde lesz a bőr, és nagyon jól frissít, felébreszt. Szilveszter után próbáltam ki, amikor szükség is volt erre, úgyhogy hivatalosan buli utáni maszkká avatom!

Nem olyan rég írtam egy bejegyzést, amiben még több, általam próbált pakolás szerepel, ITT tudjátok megnézni.

Ti szeretitek a maszkokat?


2 megjegyzés: