2014. január 23., csütörtök

Smink kívánságlista - 2014 tavasz

Elég régen vettem magamnak új sminkterméket, valami olyat, ami nem csupán egy elfogyott termék pótlása. Nemrég azonban újból lelkesedni kezdtem az újdonságok iránt, és össze is gyűlt egy kisebb lista azokkal a termékekkel, amiket szeretnék megvenni a közeljövőben. Gondoltam, megosztom veletek is.=)

Essence How To Make Brows Wow és Face Wow Make-up Box
Az Essence február 10-től, kizárólag a Müllerekben árusítja majd a How To Make... nevű, picit Benefitre hajazó, szupernek ígérkező dobozkákat. Ezek közül az arcra és szemöldökre valókat néztem ki. Régóta szerettem volna egy kompaktot, ami bronzosítót, highlightert és pirosítót is tartalmaz, kíváncsi leszek, milyen lesz! A szemöldökpúderem már fogytán, de addig nem veszem újra az előzőt, amíg nem próbálom ki az Essence dobozát. Ránézésre szimpatikus, remélem, élőben sem fogok csalódni.


Maybelline Color Tattoo - Permanent Taupe
A bronzos barnát imádom, a nincs hét, amikor nem használom. A Color Tattoo-k abszolút megérik a hype-ot, nekem nagyon bevált a rohanós napokra. Így mikor új színek után kutattam, nem csoda, hogy ezen a meghatározhatatlan, szürkés-barnás színen akadt meg a tekintetem. Valószínűleg a Glamour-napokon fogom megvenni, akkor nagyon megéri. De lehet nem bírom ki áprilisig.=D

Sleek Rose Gold pirosító
Sok helyen olvasni róla, a Nars Orgasm dupe-jaként emlegetik, gyönyörű arany fényű rózsaszínes barack, ezer éve a kívánságlistámon. Idén meg is veszem!

Sleek Garden of Eden szemhéjpúderpaletta
Fényévente egyszer tetszik meg egy színes, nem csupa natúr színből álló paletta. Ebben is van néhány ilyen, de a zöldek dominálnak, és szerintem nagyon különleges az összes árnyalat. Nem is értem, mi ütött belém, nem szoktam színesen sminkelni jó ideje, de ezzel a palettával változtatnék rajta.

+1 Urban Decay Naked 3
Azért csak +1, mert kicsi a valószínűsége, hogy az enyém lesz, de álmodozni azért szabad.=D A Naked 2 nem fogott meg, de az új paletta eszméletlenül szép! Imádom a Naked palettáimat, biztos vagyok benne, hogy ezzel sem lennék másképp.


4 megjegyzés:

  1. Maybelline Color Tattoo- errol a termekrol mar sok pozitiv cikket olvastam :) Amugy a multkori posztotbol, nagyon jók azok a videok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy neked is tetszenek, sokkal szívesebben edzek velük.=)

      Törlés
  2. A Color Tatto most le van árazva dm-ben ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj de jó, köszönöm, hogy szóltál!=)

      Törlés