2014. január 15., szerda

Outfit - Into the West


A téli leárazásokat konkrét tervekkel vártam, és őszintén szólva eddig egy olyan darabba sem futottam bele, ami spontán megdobogtatta volna a szívemet. A terv sötétkék farmer, keki farmer és új lovaglócsizma volt, mivel a régi már kezd elhasználódni. Mindegyiknél sikerrel jártam, most kettőt élesben is megmutatok.
A csizmabeszerzés nálam felér egy tortúrával, ugyanis szinte soha nem találok olyat, ami jó a vádlimra és lehetőleg 37-es. Még a téli szünetben, mozi előtt körülnéztük a cipőboltokban és miután a CCC-ben felpróbálam az összes lovaglócsizmát, de egy sem volt jó, majdnem elsírtam magam. Aztán a Krokkoban találtunk rá erre a gyönyörűségre. Eddig nem igazán voltak barna cipőim, örülök, hogy ezt választottam, mert csodaszép, tökéletes, plusz az iskolatáskám is barna, szuperül passzol hozzá.
A keki nadrág már ennek a következménye, nagyon szeretem halmozni a földszíneket. Alig kellett keresgéltem, hamar rátaláltam erre a C&A-ban, szuper áron, nem volt kérdés, hogy elhozom.
A szettről: valamilyen oknál fogva imádom ezt a laza, bő, csipkebetétes ing-tunikát lovaglócsizmával hordani, volt rajtam már leggingsszel is, de úgy érzem, keki farmerrel jobb.




Nadrág: C&A
Ing: H&M (régi)
Fehér top ing alatt: H&M
Öv: H&M (szoknyához volt)
Csizma: Marco Tozzi
Nyaklánc: Six (régi)

2 megjegyzés:

  1. A CCC-vel én is így jártam... Egy sem volt jó a vádlimra, nem tudom, mi lenne, ha kövér lennék...:/ Hol van Győrben Krokko? Mennyiért sikerült venned? Bőr?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém a plázásból van, de amúgy a belvárosban is van egy. Valódi bőr az egész és 25 ezer forintba került.=)

      Törlés