2014. január 21., kedd

Otthoni edzés - XHIT Daily

"Summer bodies are made in the winter."

Ma futottam bele ebbe a mondatba és azzal a lendülettel mottómmá is választottam az elkövetkezendő időszakra, és még a poszthoz is passzol!

Egy szuper Youtube-csatornát ajánlok nektek, amit az egyik barátnőm fedezett fel, innen is köszi! Amerikai edzők töltenek fel maximum negyed órás, meglehetősen intenzív gyakorlatsorokat. A választék óriási, van kardió, van erősítős, olyan, amihez ilyen-olyan eszközök kellenek (nagy labda, súlyzó), tényleg, mindenféle. A videók nagyon addiktívak, én három-négy alatt meg sem állok, ugyanakkor elég hatékonyak is. Szuper, hogy sokféle gyakorlat van egy videóban, és mindegyiket egy vagy fél percig kell ismételni, van, hogy több körben. Egyrészt jó látni a visszaszámlálót a képernyő sarkában, másrészt nem lesz monoton az edzés. A lányok nagyon aranyosak, tényleg jó velük tornázni. Még tavaly próbálkoztam Rubint Réka videókkal, de nem sikerült megszeretnem, konkrétan úgy ordít a nő, mint egy hajcsár, és mikor rikácsolta, hogy "NE TEDD LE!!!", sokszor megszólalt bennem a kisördög: "És ha leteszem, akkor mit csinálsz, he?" Intenzív volt és hosszú távon biztos hatékony, nem csináltam olyan szívesen.
Most nagyon lelkes vagyok, és ugyan nem régóta csinálom, de már látom a változást. Már vannak kedvenceim, azokat mutatok meg most néhányat, de következő edzéskor újakat fogok kipróbálni. Ha szerettek otthon tornázni, mint én, akkor próbáljátok ki őket, biztosan tetszeni fog!





8 megjegyzés:

  1. én is nemrég bukkantam rájuk, nekem ez az eddigi kedvencem: http://www.youtube.com/watch?v=HrpW5PliIdU

    de amiket itt a posztban linkeltél azokat is tuti kipróbálom, köszi az ajánlást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen!=) ezt is csináltam már és tényleg szuper!

      Törlés
  2. Rékával nekem is hasonlóak voltak a tapasztalataim, sokszor legszívesebben megrángattam volna a copfját. Az én kedvenceim a Blogilates videók, mióta ráakadtam csak arra tornázok ha nincs kedvem lemenni az edzőterembe.
    http://www.youtube.com/user/blogilates

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ki fogom próbálni, szimpatikusnak tűnik.=)

      Törlés
  3. Köszi, mindenképpen ki fogom ezeket is próbálni. :) Rubint Réka pedig egyenesen elviselhetetlen számomra, örülök, hogy nem csak én vagyok vele így... :D Amit nagyon szeretek, de nagyon gyilkos az az Insanity program, de nagyon nagyon gyilkos! :D Sajnos még egyszer sem sikerült végigcsinálnom, de szerintem ez inkább "haladóknak" való. :) Kitartás az edzéshez! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe pont beszélgettünk erről a suliban, hogy mennyien próbáltuk Rubint Rékát és mennyire nem szerettük... lehet le kellett volna némítanom.=D

      Törlés
  4. Köszi az ajánlót, rögtön beleszerettem a csajokba. :) Rubint Rékára még soha nem tornáztam, mert ahelyett, hogy kikapcsolódnék és élvezném, csak felidegesedek pedig még csak annyit láttam a videóiból, amit a TV-ben mutatnak, ha van valami riport. Nehezen viseltem mindig is a visítozós, ordibálós embereket. A "És ha leteszem, akkor mit csinálsz, he?" résznél nagyon jót nevettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik!=) igen, én is sokkal jobban szeretek olyan emberrel tornázni, aki kedvesen biztaz és nem üvölt velem a képernyőn keresztül (sem)

      Törlés