2013. december 8., vasárnap

The Christmas TAG

Tudom, hogy tavaly is volt egy hasonló, de idén mások a kérdések, úgyhogy kitöltöm.=P A karácsony a kedvenc ünnepem, sokkal jobban szeretem még a szülinapomnál is, egyszerűen mindent imádok benne: a zenéket, a fényeket, a díszítéseket, az osztálykarácsonyozási izgalmat (kit húzok és engem ki húz), az ajándékok kitalálását, csomagolását, a bécsi kirándulásokat, karácsonyi vásárokat úgy általában... A minap láttam képeket Milánóról, hát meghaltam annyira gyönyörű a Piazza Duomo, hatalmas karácsonyfával és karácsonyi vásárral, szívesen visszamennék.=)


1. A valódi vagy a műfenyőt kedveled jobban?
Nekünk eddig mindig igazi volt, de ahogy magamat ismerem, ha saját háztartásom lesz, biztosan műfenyőt fogok venni. Kevesebb vele a gond, nem kell aggódni, hogy elszárad, plusz szerintem megfelelő díszítéssel csodaszép a fehér műfenyő!


2. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?
Bármit, ami karácsonyi fűszerezésű. A McCaféban most van egy nagyon finom kávé, ami Mézeskalács varázs névre hallgat, de nemrég a Freiben ittam kardamonos forró csokit, az is nagyon finom volt. A forralt bort is szeretem, és idéntől a puncsot is.=)


3. Melyik a kedvenc színsémád a karácsonyfa díszítésénél?
Őszintén szólva mi nem tervezzük meg ezt, csak felrakjuk a cuki díszeket a fára. Elméleti síkon gondolkodva a fehér-arany-bronz vonal nagyon tetszik valami karakteres színnel, mondjuk pirossal vagy mélykékkel.

4. Adni vagy kapni?
Mindkettő.=) A legjobb példa erre az osztálykarácsony: imádom kitalálni, kinek mit adjak (immár ötödik éve csinálom, volt néhány nehezebb "feladat", de mindig sikerült valami jót kitalálni), és azt is nagyon szeretem, mikor átadjuk. Egyébként mi ezt nagyon kis aranyosan csináljuk, kiállunk az osztály elé és olyan tulajdonságokat mondunk a megajándékozottról, amikből magára ismerhet.=)

5. Húsos pite jöhet vagy mehet?
Jöhet! Cseppet sem anonim húsmániás vagyok.

6. Mi a hagyományos karácsonyi ebéded/vacsorád?
Nálunk a vacsora a nagyobb, halászlé, utána valami sült hús körettel (általában szárnyas, pulyka, kacsa, esetleg liba) és utána süti. Sok-sok süti.

7. Karácsonyi divat. Hogy néz ez ki nálad?
Karácsonyeste? Sokáig a zöld szín dominált, idén fekete ruhát veszek fel fekete magassarkúval és ünnepi sminkkel, amiben az arany és a piros a fő színek. A megelőző időszakban pedig minél többet hordom a karácsonyfadísz alakú fülbevalóimat.=)

8. Melyik a kedvenc karácsonyi zenéd?
A Shake up Christmast az osztályom miatt szeretem (a másik ilyen az Isten pénze musical záródala(?), a Fény és tiszta ünnep árad...=D), és most a My Only Wish This Yeart hallgatom sokat.

9. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?
Csak a klasszikusok: Reszkessetek, betörők!, Igazából szerelem és nekem a Bridget Jones is hozzátartozik a karácsonyhoz.

10. Mikor nyitjátok ki a karácsonyi ajándékokat?
A családdal a karácsonyi vacsora előtt, de ha a barátokkal adunk egymásnak, mindig akkor és ott felbontjuk.

+1 Melyik a kedvenc karácsonyi körömlakkod/színed?
Az arany és a csillogó fedőlakkok!


4 megjegyzés:

  1. Tavaly fedeztem fel es epp most nezem, a Kokemeny csaladot..borzaszto a cime, de nagyon szep karacsonyi film, sztem tetszene neked, bar nem tudom ismered e:)
    BJ nalam is karacsonyi film:)) a renszarvasos pulcsi kotelezo kellek minden evben:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi az ajánlást, nem ismertem, de hétvégén megnézem!=)

      Törlés
  2. Hmm, jól hangzik az a mézeskalácsos kávé.. :D Egyébként nagyon jók szerintem ezek a kérdések, nekem is megjött a kedvem, hogy kitöltsem. :)

    VálaszTörlés