2013. december 29., vasárnap

Outfit - Shopping is my cardio


Egészen elképesztő, hogy december végén annyira szép idő legyen, mint amilyen tegnap volt. Simán bőrdzsekiben mentem el otthonról délután, és este sem fáztam benne! A posztban csak a kabát nélküli verizót látjátok, fotózáskor még nem döntöttem el, melyiket választom.=D A melegre való tekintettel rövidnadrágot vettem vastag harisnyával és bakanccsal. A pulcsit már régóta meg akarom mutatni, Ingolstadtban vettem, a Tally Weijlben, itthon még nem találkoztam vele. Meg is lepődtem, ott nem szoktam ilyen szuper cuccokat találni.=D Nagy aranylánccal és az új, baglyos gyűrűmmel egészítettem ki a szettet. Ez utóbbit karácsonyra kaptam, az egyik barátnőm csinálta nekem, és nagyon tetszik!
Ebédelni és moziba viseltem a szettet, a Hobbit új részét néztük. Eszméletlenül tetszett, főleg, hogy elkezdtem olvasni a szünetben, és pont odáig tart a film, ahol akkor körülbelül tartottam a könyvben, így duplán jó volt látni. A képi világ valami egészen fantasztikus, gyönyörű tájon forgatták, a 3D szuperül kijön, sőt, túl jól, néhány csatajelenetnél bele is szédültem a dologba. Ó, és Legolas hat éves korom óta a szerelmem. Van, ami nem változik.=D 2014-ben pedig végig fogom nézni Orlando Bloom összes eddigi olyan filmjét, amit még nem láttam.






Pulcsi: Tally Weijl
Fekete póló (alatta): H&M
Rövidnadrág: Abercrombie&Fitch
Harisnya: H&M
Bakancs: Deichmann
Nyaklánc: Claire's

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése