2013. december 17., kedd

Outfit - Non passerai


Kabát a kabát alatt: miért ne? Az oversize kabátok szuperül alkalmasak erre, remek mód, hogy a rövid farmer - és bőrdzsekiket télen is hordjuk! Nagyon megszerettem ezt a dzsekit, és ma kipróbáltam oversize vékony pulcsival és piros farmerrel. A képeken csak azt látjátok, mi van a kabát alatt.=)
Kényelmetlennek tűnhet, de nem az, és egyáltalán nem fáztam! A pulcsit már mutattam itt, ez picit más stílusú szett, lazább a bőrzsekivel, a bakanccsal és a beanie-vel. Jó döntés volt, hogy megvettem, rendkívül puha, jól rétegezhető és kombinálható.
Megint írok egy picit az outfit címéről, ugyanis, mint tudjátok, mindig egy zeneszámról nevezem el. Ezt a dalt mostanában elég sokat hallgatom. Nézzétek meg a klipjén itt, szerintem nagyon jó! Marco Mengoni énekli egyébként, ő egy olasz énekes, ő volt az Eurovíziós Dalfesztiválon is idén.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése