2013. december 6., péntek

Outfit - It's the most wonderful time of the year


Az outfitek címei mindig az aktuális kedvenc számaimat tartalmazzák, mostanában csak karácsonyi playlisteket hallgatok. Nagyon benne vagyok az ünnepi hangulatban, hétvégén beszerzem a hiányzó két ajándékot, literszám iszom a karácsonyi teákat, de még meg kell szereznem a legújabb Dr. Oetker receptfüzetet, minden évben onnan választom ki a süteményeket. Youtube-on élvezettel nézem a készülődős témájú videókat, és érik egy új Youtube-kedvences poszt.=)
A szettről: az új oversize pulcsimra építettem az egészet. Valahogy Ingolstadt és az ottani lányok jutnak eszembe róla, mert ők nagyon szeretik a kényelmes, laza, mégis trendi pulcsikat. Érdekes, hogy ez S-es méret, mégis nagyon hosszú és bő, szerintem szuper lehet vastag leggings-el, akár feketével, akár valami klassz téli mintással és lovaglócsizmával vagy bakanccsal, amiből kilóg a kötött zokni. Én egy nőiesebb szettben avattam fel, bőrnadrággal, magas sarkú bokacsizmával és alatta farmeringgel. Nem igazán látszik, de az ékszerek is hangsúlyosak, egy vastag aranyláncot és hosszú, köves-láncos arany fülbevalót választottam.=)





Pulcsi: Jacqueline de Yong (Vero Moda)
Farmering: kínai
Nadrág: H&M
Bokacsizma: Humanic
Nyaklánc: Claire's
Fülbevaló: H&M

4 megjegyzés:

  1. ez tényleg igazi divat.nagyon tetszik a pulcsid!

    VálaszTörlés
  2. Szuper outfit, annyira jól kombinálható ez a pulcsi és nagyon jól áll! ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, majd mutatok vele más szettet is!=)

      Törlés