2013. december 27., péntek

Outfit - Chistmas Eve


Elkaptuk az utolsó napsugarakat 24-én és sikerült szép képeket csinálni a karácsonyesti szettemről - a karácsonyfa mellett nem sikerültek volna ilyen jól. Alig vártam, hogy viselhessem végre a ruhát, ami lassan egy hónapja várja, hogy felavassam. Bécsben vettem, azonnal megfogott, letisztult, mégis különleges. Nem bonyolítottam túl, a kedvenc tűsarkúmat, gyöngysort és hosszú, lógós fülbevalót vettem fel hozzá. A sminkemet Macbarbie07 tavalyi videója alapján készítettem el.
Ez volt az eddigi legjobb karácsonyom szerintem, finomakat ettünk (még mindig food-kómában vagyok), sokat voltunk együtt, mindenki jól érezte magát, örült az ajándékoknak. Idén nagyon jó kislány lehettem, szuper dolgokat kaptam a családomtól és a barátaimtól egyaránt, a legeslegszuperebb a Kindle ebook olvasó! Imádok olvasni, a readerrel még jobban kiélhetem ezt a szenvedélyemet. Rengeteg könyv fér rá, már letöltöttem vagy tizenötöt, és így kényelmesen magammal vihetem. Mindig tele van a táskám, egy 4-500 oldalas könyv esélytelen, hogy beleférjen. Tokom még nincs hozzá, de majd veszek hobbiboltban filcanyagot és varrok valami jópofát.=) Most A Hobbitot olvasom, és nagyon tetszik! Az első film szuper volt, a másodikat szombaton fogom megnézni a legjobb barátommal, ezért kezdtem bele a regénybe. Pár éve A Gyűrűk Urába is belefogtam, mert a filmeket imádom, de a könyv nagy falatnak bizonyult, az első részt és a második felét sikerült csak elolvasnom. Ha A Hobbit végére érek, lehet újra nekiugrom!







Ruha: Forever21
Cipő: Mango
Fülbevaló: H&M

Remélem, Nektek is jól telt az ünnep!=)

10 megjegyzés:

  1. Jesszus de csini ez a ruha, remekül áll! Kellemes ünnepeket neked is! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a ruhád és a cipőd is, csinos voltál! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon csinos vagy, szuperl áll Neked ez a ruha:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép a ruha.tényleg nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  5. ezt a ruhát neked találták ki! baromi jól nézel ki benne!!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon csinos ez a ruha! Én is szeretnék ilyet :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon nagyon szuperül áll a ruha, csini vagy!!!!! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon köszönöm a dicséreteket lányok, hihetetlenül jól estek!=)♥

    VálaszTörlés