2013. december 4., szerda

Novemberi kedvencek

Hosszú, eseménydús hónap volt a november, szempillantás alatt elmúlt. Csupán egy hónapja szerveztük a kampányt (amit meg is nyertünk=) óriási lelkesedéssel, de ez az idő sokkal hosszabbnak tűnik. A kampányolás alapvetően meghatározta a novembert, de voltunk Bécsben, letudtam a karácsonyi ajándékokat (a fele még úton van), így némi tanulást beiktatva tökéletes karácsonyi hangulatba ringathatom magam. De előtte lássuk, miket szerettem novemberben!

Alapvetően nem vagyok nagy rajongója a Playboy parfümöknek, de ezt a legújabb Pin Up-ot nagyon szeretem, a szülinapomra kaptam. Édes, picit fűszeres, nehezebb illat, télen imádom az ilyesmiket. És natural spray létére elég tartós is!



Szintén szülinapi ajándék ez a Wellness&Beauty fügés-rózsás testvaj. Az illata közel sem télies, cserébe nagyon finom. Az állaga megfelelő, nem hagy ragacsos érzetet maga után. Nagyon intenzíven hidratál, kevés is elég belőle, jól eloszlatható, hamar beszívódik. Akinek hajlamos kiszáradásra a bőre, annak javaslom, hogy cserélje le télre a testápoló tejet testvajra, érezhető a különbség!


Smink téren két új rúzst mutatok, az Essence újdonságáról már olvashattatok. Legutóbb jó akcióban voltak az Avon rúzsok, úgyhogy rendeltem egy sötét, lilás bordó árnyalatot, aminek a neve Oxford Wine. Hozza a szokásos Avon minőséget: könnyen felvihető, pigmentált és tartós.


Több kiegészítőt is nagyon szerettem ebben a hónapban. Az egyik a legjobb barátnőmtől kapott, nagy, óarany fülbevaló a Claire'sből. A másik pedig a keki körsál (ugyancsak ajándékba kaptam), ami H&M-es. Meleg, nem a szokásos fekete, imádom!



Random kedvencek közül leginkább a zseniális Airwick gyertyámat tudom mondani, már elégettem, ezért nincs róla kép, de szerintem találkoztatok már vele az üzletekben. Nagyon szép tartóban árulják, sokáig használható (én egy hónapig égettem majdnem minden nap néhány órát). Négyféle illatban kapható, mind karácsonyi hangulatú, nekem az almás-fahéjas volt, és ez az illat sokáig megmarad a szobában. Ami a legjobb, hogy égve kék, rózsaszín és piros színekben világít, imádom! Mindenképp veszek egy újat!

2 megjegyzés:

  1. én is szeretem ezt a playboy illatot, bár számomra éppen hogy könnyed, virágos, édes, kissé vattacukros az illat! :)pont olyan napokon fújom magamra, amikor nincs kedvem nehezet viselni.

    VálaszTörlés
  2. A rúzsoknak nagyon szép színe van!

    VálaszTörlés