2013. december 22., vasárnap

NOTD - Karácsonyi körmök


Ami a szépségápolást illeti, idén fokozatosan készülök az ünnepre, Viánál olvashattok egy részletes ütemtervet erre vonatkozóan. Ma jött el a körömlakkozás ideje, gondoltam, valamit alkotok is, de végül csak egy picit lett különlegesebb, mint amiket egyébként szoktam csinálni, mégis tökéletesen karácsonyi az összhatás. Az Essence Do you speak love? és a H&M Black by noon lakkokat használtam alapként, majd a bordó körmökre apró ezüstös csillámos lakkot kentem (H&M Into the wild). Fedőlakknak a szokásos NYC Turbo dry-t használtam.
Gyorsan kész, látványos, a tökéletes hangulatba kerülésért nézzetek lakkozás közben valami karácsonyit, én az új Disney-mesét, a Jégvarázst választottam. Mindenkinek ajánlom, nagyon aranyos, nem sablonos történet, inkább téli, mint kifejezetten karácsonyi, érdemes megnézni!=)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése