2013. december 15., vasárnap

Inspiráció - Karácsonyi outift

Ezúttal nem csupán a karácsonyestére készítettem pár outfit ötletet, hanem az azt megelőző időszakra is. Hétköznap, karácsonyi témájú színházi előadás, barátokkal való karácsonyozás, és természetesen maga a Szenteste, ezek jártak a fejemben, miközben készítettem a szetteket. Remélem, találtok jó ötleteket!

Mivel szerettem volna hasznosabbá tenni a posztot, készítettem egy színpalettát, ami alapján dolgoztam. Mindegyik szuperül passzol a télhez és a karácsonyhoz, remek kombinációkat lehet kihozni belőlük. Tudom, kicsit kezdetleges még, lesz jobb is. Egyébként engem az EM Michelle Phan palettákra emlékeztet.=D


A meleg ruhadarabokat (kabát, harisnya, sál, stb.) nem minden esetben adtam a szettekhez, de gondolom evidens, hogy decemberben veszünk harisnyát a ruhához, ha elmegyünk otthonról.=)



Chilling at home
Forró csoki, meleg zokni, finom illatú gyertya és egy jó film - tökéletes nyugis este akár egyedül, akár családdal, akár barátokkal pizsamaparti keretében. Ilyen alkalmakkor a minél kényelmesebb, annál jobb elve érvényesül. Utcára nem szeretem a mintás leggingst - a lányok elenyésző része tudja viselni, de otthonra, oversize pulcsival és nagy zoknival, mamusszal tökéletes!

Chilling @ home


Christmas party with friends
Ha a barátaiddal megünneplitek a karácsonyt egymás között, ajándékozással, forralt borozással, ne vidd túlzásba a kiöltözést. Most menő a stílusok keverése, bátran párosítsd a csipkeruhát és elegáns táskát kötött kiegészítőkkel és bakanccsal vagy motoroscsizmával.

Christmas party with friends


Christmas mood at school
Az utolsó hét a téli szünet előtt általában gyors dolgozatokról és felelésekről szól, de ettől még lehet csinosan öltözködni! Az idei szezon divatszíne a halvány rózsaszín, ami hideg színekkel párosítva igazi téli hangulatot varázsol.

Pastel winter


Night out at the theatre
Biztos sokan szerettek színházba járni karácsonykor is ilyen témájú előadásokat nézni. Sok helyen lesz Diótörő (nálunk nem, brühühü), ha van lehetőségetek, mindenképp nézzétek meg, mert csodálatos! Én tavaly láttam élőben a Kiev City Ballet előadásában, idénre pedig kerestem magamnak felvételt, hogy meg tudjam nézni. Mindenképp elegáns szettet javaslok hozzá, ruhával, magas sarkúval és csillogó részletekkel. 

Night @ the theatre


Christmas Eve with your family
Abszolút családfüggő, kinél mi a szokás Szenteste, csajosan elegánsra vettem ennél a szettnél a figurát. Nem túl kiöltözős, hogy feszengeni kelljen benne otthon, de nem is hétköznapi. A tartan nagyon divatos idén, számomra karácsonyi hangulata van, viseljétek bátran a fa alatt!
Tartan Christmas

Tartan Christmas by apolkaa featuring a plaid skater skirt

Legyen szép estétek!=)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon menő, hogy ennyire tudod használni ezt a programot (aminek mi is a neve, és amiről nem akarsz csinálni egy tutorialt...?) :D

    VálaszTörlés