2013. december 1., vasárnap

Bécsi szombat

Sissi és én =)
Tegnap is Bécsben voltunk a sulival.=) Három barátnőmmel dupláztunk, mindkét alkalommal nagyon jól éreztük magunkat, pont azért, mert teljesen más programok voltak. A szervező tanárnő minden évben valami "szokatlanabb" programot állít össze, nem az átlagos múzeum-séta-vásár kombót, idén a Madame Tussauds volt a cél.
A Prater területén található, ha szeretitek a panoptikumokat, érdemes megnézni, ha Bécsben jártok! Én már voltam a londoniban, azzal összehasonlítva jóval kisebb, de ugyanolyan profi és ennélfogva személyesebb. Sok figuránál van hozzá kapcsolódó kiegészítő, azt használva lehet fényképezkedni (pl Freudnál egy pamlag, az angol királynőnél korona és trónszék...). Arányaiban szerintem elég sok osztrák és német híresség van, sportolók, művészek, közéleti emberek egyaránt. Az Anna Frank-rész elég félelmetesre van megcsinálva, berendezték a "hátsó traktust", ahol éltek, az aláfestő zene, és maga a figura is olyan, mint valami gyerek egy horrorfilmből. Sajnos Marilyn Monroe-t pont aznap vitték renoválni, így ott kimaradt a közös fotó vele, helyette viszont volt Audrey, Marlene Dietrich, Kylie Minogue (aki akkora mint én, jeee=), Rihanna nagyon királyul megcsinálva, Robbie Williams, aki egy pamlagon fekve átkarol kilazított nyakkendővel, és Queen, ahol énekelni is lehetett (nem tettem=D). Elég gyorsan a végére lehet érni, utána ittunk a csajokkal forró csokit és ettünk macaront a kávézóban.
Mária Terézia 
Anna Frank
Mozart
Freud
Freudnál =)

Ezután elsétáltunk a belvárosba, ott töltöttük a maradék időt, vásárlással és kávézással. A Forever21-ben rengeteg dolgot tudtam volna választani, de csak egy ruhát hoztam haza. Skater skirt megoldású kis fekete, a különlegessége, hogy a felső része és a hosszú ujjai fekete átlátszó anyagból van. Nagyon szép, jól kihasználható darab, ezt fogom felvenni karácsonykor, és csak 9 euróba került! Voltunk még a Vero Modában, amit még Ingolstadtban ajánlottak nekem az ottani lányok, ők nagyon szeretik. Én is találtam valamit, ezt a szuperpuha pulcsit. Egyébként valami karácsonyit szerettem volna, de ez nagyon megtetszett, úgyhogy nem is hezitáltam.



Néhány kép a szettemről: meleg, sötét és oversize, a kötött cuccok márciusig nem szakadnak le rólam, a sapka elrejti a nap során megviselődött hajat, a kabát pedig a kedvenc téli cuccom!



A Városháza előtti karácsonyi vásárban fejeztük be a napot, most kipróbáltuk a puncsot! A gyümölcsösek nagyon finomak, a csajok málnásat és erdei gyümölcsöset ittak, én Aperol-narancsosat és áfonyásat.

Csajok, ti hogy álltok a karácsonyi készülődéssel? Idén elég jól sikerült beosztani az időmet, az ajándékok oroszlánrészét már megrendeltem, mostanában kreatív csomagolási technikákat keresgélek, és felraktam a szobámban egy minimális karácsonyi dekort is.=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése