2013. december 12., csütörtök

Arcmaszk körkép - Miket használok mostanában?

Az egyik kedvenc lépésem az arcápolási rutinomban a különféle maszkok és pakolások használata. Főleg az élményt és a kellemes utóérzetet szeretem bennük, csodát egyiktől sem várok. Jelenleg négyféle maszkot használok rendszeresen, a közös bennük, hogy mind a lemosható kategóriába tartozik, de tervben van egy peel-off, vagyis lehúzható maszk beszerzése is.


Avon Planet Spa török termál rhassoul agyagos arcmaszk

Erről már olvashattatok a blogon ITT. A véleményem azóta sem változott, szeretem használni, főleg azért, mert ennek a legrövidebb a hatóideje, gyorsan végzek vele. Ha nem érzékeny a bőrötök, akkor ajánlom, általánosságban az Avon termékeket is, mert engem néhány arcápolási termékük kiütött.

Sunfleur Csokoládé krémpakolás szőlőmag olajjal
Minden bőrtípusra ajánlott, nagyon krémes, gazdag állagú, isteni illatú pakolásról van szó. A leírás szerint anti-aging, stimuláló, regeneráló és hidratáló hatása van. Viszonylag hosszú ideig, 20 percig kell a bőrön hagyni, majd langyos vizes vattapamaccsal lemosni. Tapasztalatom szerint általános hidratáló maszk, lemosás után sokkal selymesebb és puhább a bőröm. Tényleg mindenkinek ajánlom, így, télen hasznos a plusz hidratálás. Pluszpont, hogy úgy emlékszem, a Sunfleur termékek a pénztárcabarát kategóriába tartoznak.

Face Food Antibakteriális uborkás-almás arcpakolás
Ezt a szülinapomra kaptam. Ugyancsak minden bőrtípusra ajánlott készítmény, ami tisztítja és simává varázsolja a bőrt. Az állaga picit ragacsosabb, mint az előző, a színe halványzöld. Rászárad az arcra, száradás közben fehéressé változik a színe. Picit szárít, a tisztító hatása azonnal érezhető. Zsíros bőrre ajánlom!

Murnauers Bőrélénkítő maszk - Gyöngyvarázs
Feszesítő és élénkítő hatású krém-gél, hialuronnal és vitaminokkal. Az egyik legnehezebb állagú pakolásom, átlátszó, ami csillog - nekem nagyon tetszik.=) Ennél is a hidratáló hatást tudom kiemelni, a csillogás miatt nekem adja a luxus feelinget, érdemes kipróbálni!

Újabban egyébként a H&M maszkokkal szemezek, mikor ajándékot voltam vásárolni, majdnem vettem is, de aztán valamiért mégsem. Valakinek van velük tapasztalata? Egyáltalán, hogy viszonyultok a pakolásokhoz? Szeretitek, használjátok őket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése