2013. december 31., kedd

2013 kedvencei

Idén, az előző évekhez képest rendhagyóan a 2013-as kedvenc termékeimmel, egyéb dolgaimmal jellemzem az évet. Úgy érzem, összességében jó, sőt, nagyon jó évet zárhatok, ugyanakkor szerintem ennél is többet kihozhattam volna belőle. De lássuk, miket szerettem idén!

Kedvenc alapozó: Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1
A legeslegjobb alapozó, amit valaha használtam, tökéletesen megfelel a bőrtípusomnak. Már a harmadik üveggel használom, és nem mostanában fogom lecserélni. Drogériás viszonylatban magas árkategóriájú, 4500 Ft, de minden fillért megér!

Kedvenc szempillaspirál: Max Factor Wild Mega Volume
A Max Factor szempillaspirálok sosem okoznak csalódást, sokat próbáltam, idén ez volt a nagy kedvenc, ezt használtam legtöbbször, de a márkától a 2000 Calorie görbített kefés verziója is szuper. Szeretem az extra keféjű spirálokat, a Wild homokóra alakú keféje nagyszerűen végzi a dolgát.



Kedvenc paletta: Urban Decay Naked Basics
Az év vétele volt sminkfronton a Naked Basics, imádom, a mindennapi sminkjeim része. Sok lehetőség rejlik benne, az alap sminkkészletem része lett.

Kedvenc szemhéjtus: Maybelline Eye Studio Lasting Drama zselés tus
Idén többet használtam tust, ezzel a Maybelline termékkel végre megtanultam szép tusvonalat húzni. Még bőven van benne, de újra fogom venni, ha elfogy.


Kedvenc körömlakk: Kiko piros
All-time kedvenc lakk, ami alap-és fedőlakk nélkül is tartós, hát még vele. Szépen fed és csillog, nem rikító, tökéletes piros. Egyetlen hibája, hogy itthon nem elérhető.

Kedvenc rúzs: NYC Expert Last - Traffic Jam
A legjobb ár-érték arányú rúzs, a maga 600 forintjával tökéletesen tartós, pigmentált, élénk színt kapunk.  A csomagolással van egyedül bajom, könnyen lejön a kupak, ezért meg is sérült a rúzs egy utazás alkalmával. Ennek ellenére megérdemli, hogy itt legyen a kedvencek között!

Kedvenc parfüm: Laura Biagiotti - Laura
Még tavaly év végén vettem magamnak ezt a parfümöt, szerintem ezt fújkáltam legtöbbet 2013-ban. Szeretem a virágos, picit púderes illatát.


Kedvenc testápolási termék: Aldo Vandini Sensual Aroma tusfürdő és testápoló
Sokféle tusfürdőt és testápolót használtam idén, de ez a páros maradt meg a legjobban (még mindig ezt használom igazából). Fűszeres, meleg, téli illatuk van, nagyon szeretem a tusfürdőt és a testápolót is.

kép egy korábbi posztból
Kedvenc cipő: Halle Berry by Deichmann szandál
Eredetileg a kedvenc ruhadarabomat akartam betenni a posztba, de egyszerűen nem jutottam dűlőre, melyiket válasszam. Ezért inkább a kedvenc cipőmet mutatom meg, ami egyértelmű: az akciósan vett, csodás telitalpú szandálom. Potom 3000 Ft-ért vettem a Deichmannban nyáron, valódi bőr, kényelmes, sokáig bírom benne, pedig 11 centis a talpa. Biztos, hogy a következő szezonban sokat fogom hordani!


Kedvenc ékszer: aranyóra
Sokat gondolkoztam, melyik ékszeremet válasszam, de aztán rájöttem, a megoldás egyszerűbb, mint hinném. 2013 nálam az arany éve volt, lecseréltem az ezüstöt aranyra, bizsuból is mindig ezt választom már. Ezt a vékony, karkötőszerű órát szinte mindennap hordtam.

Kedvenc könyv: J. K. Rowling - Átmeneti üresedés
Érdekes, hogy pont egy ilyen nehéz, szomorú könyvet választottam, de azt hiszem, ez volt, ami leginkább megfogott 2013-ban. Olvassátok el, mert érdemes!

Kedvenc dal: Marco Mengoni - L'essenziale
Az Eurovíziós Dalfesztiválon figyeltem fel a dalra és az énekesre is, sok számot szeretek tőle, de ezt tettem a kedvencek közé, nagyon-nagyon szép!


Kedvenc film: A Hobbit - Smaug pusztasága
Egész addig nem tudtam, mit írjak ebbe a rovatba, míg szombaton nem láttam ezt a filmet. IMÁDOM. Így, nagy betűkkel. Nézzétek meg. Mindenképp. Csodálatos.
A fantasy műfajjal való kapcsolatom egyébként hullámzó, most épp a nagyon szeretem - korszakot élem, tegnap éjjel, miután befejeztem A Hobbitot, el is kezdtem A Gyűrűk Urát újra.=)

Kedvenc sorozat: Pretty Little Liars
Mert ötvözi a két eddigi kedvenc, a Gossip Girl és a Született feleségek hangulatát. Még idén befejezem a negyedik évadot, már csak három rész hiányzik belőle!


Kívánom, hogy legyen nagyon-nagyon szép, boldog, sikeres újévetek, legyetek vidámak, mosolyogjatok és érezzétek jól magatokat szilveszterkor!=)

4 megjegyzés:

  1. Boldog új évet! :) Jujj a Naked Basics nálam azt hiszem 2014-es kívánságlistás lesz, olyan jó kis darab. :)) a kiko lakk is nagyon szép, nem csodálom, hogy kedvenc ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neked is!=) a Naked családból én most a 3-ra pályázom, annyira széééép!=)

      Törlés