2013. november 18., hétfő

TESZT - Max Factor CC krém

Több, mint egy hónapja használom a terméket kisebb-nagyobb rendszerességgel, és őszintén megmondom, a poszt azért váratott magára, mert sokáig nem tudtam, mit gondoljak róla, tetszik-e, szeretem-e eléggé. Elöljáróban el kell mondanom, engem a BB krémek sem hoztak annyira lázba, néhanapján használom, de rendszeresen nem, így a továbbfejlesztéstől, a CC-től sem vártam sokat. Lássuk, mit tapasztaltam vele!


A CC rövidítés Color Correctiont jelent, következik, hogy a termék legfőbb tulajdonsága, hogy kiegyenlíti a bőrszínt, tehát adja, amit egy BB krém, de a fedése magasabb.
A legtöbb high-end márkánál is megtalálható a CC krém, de drogériában, úgy tudom, csak a Max Factor forgalmaz ilyet. Ígérete szerint ápol, hidratál és korrigálja az esetleges színhibákat, valamint 10-es fényvédőt tartalmaz. 5 árnyalatban elérhető, ez pluszpont a BB krémekkel szemben, amik általában 1-2 árnyalatban léteznek.


A csomagolás szerintem elég jó, matt fekete, tubusos, semmi extra, neszesszerbarát, és a csőrös adagolóval sincs bajom. Maga a termék folyékony, rendkívül könnyű állagú, jól adagolható. Én kézzel szoktam felvinni, hidratált arcbőrre. Míg a BB krém anélkül jobban működik, ennél azt vettem észre, hogy elkel alá a hidratálókrém. Nagyon szépen terül a bőrön, tényleg simává varázsolja, ami a glicerintartalmának köszönhető. A finise olyasmi fényű, mint az egészséges arcbőr, nagyon természetes. És most a jön a de... Egyáltalán nem olyan a fedése, mint egy alapozónak, annál jóval gyengébb, elengedhetetlen mellé a korrektor. A tartósságban nagyot csalódtam, 3 óra után már elkezd fényleni a bőröm, ez nálam óriási mínuszpont, mert nem szeretek napközben gyakran hozzányúlni a sminkemhez. ITT láthatjátok, hogy néz ki élesben.

Összességében annak ajánlom, aki megelégszik alacsonyabb fedéssel és normál/száraz bőre van, sajnos nekem nem lett a kedvencem. Az ára 3499 Ft, ennyiért már megfelelő fedésű alapozót is lehet venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése