2013. november 6., szerda

Outfit - She Doesn't Mind


Nem tudom elégszer hangsúlyozni, mennyire örültem a múlt heti szép időnek, ami által volt lehetőségem fotózni a blogra különféle anyagokat és nem szűkült le a kreativitásom farmerre és oversize pulcsira, mikor reggel felöltöztem. A héten viszont be vagyok határolva school uniform-szerű szettre és talárra (révaisok értik=D), de a kampánypólóinkkal is lesz outfit, mert annyira királyak és egyediek lettek, hogy muszáj őket feltennem a blogra.
Ezt a szettet csütörtökön viseltem. Szerintem nem meséltem még, mennyire szeretem a kötött ruhákat, számos darab megtalálható a szekrényemben, ezt azért szeretem, mert az őszies színe ellenére nem túl komor, feldobja az alapból egyszerű szettet. Csupa feketébe ágyaztam: fekete leggings, bakancs, bőrdzseki, statement nyaklánc és napszemüveg. A kötött ruha-leggings páros a legkényelmesebb szett a hideg napokon, bakanccsal lazább, lovaglócsizmával picit elegánsabb lesz az összhatás.
Egyébként nemrég voltam fodrásznál is, mert már nagyon kezelhetetlen volt a hajam, sok volt és lenőtt, ráfért a frizurámra a frissítés. Semmi extra nem történt vele, olyan, mint volt, csak könnyebb vele bánni.=)






Bőrdzseki: Zara
Kötött ruha: vintage
Leggings: F&F
Bakancs: Deichmann
Napszemüveg: Camaieu
Nyaklánc: Facebookos shop (Ebay)

6 megjegyzés:

  1. Határozottan előnyös neked ez a hosszú pulcsi rövid derekú dzseki, nagyon tetszik ez a szerelés!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, én is nagyon szeretem ezt a párost.=)

      Törlés
  2. Nagyon jó ez a kötött ruha és a bakancs is!

    VálaszTörlés
  3. mosolyogj-mosolyogj:)) annyira helyesen mosolyogsz, ezek a durcás végezet asszonya vagyok arcok, olyan barátságtalanok:)

    veletek szemben dolgozom, minden nap hallani a zenebonát, tök jó lehet:) nem írnál róla? komolyan elkezdett érdekelni, hogy zajlik a sulitokban:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most írom róla a posztot, ma voltam kampánypólóban suliban, így outfit ürügyén mesélhetek.=)

      Törlés