2013. november 7., csütörtök

Outfit - Csak az F!!!


Ezzel a poszttal szeretnélek kicsit bevezetni Titeket abba, mi zajlik most az iskolában. Ez pedig a kampányhét. Ennek az a lényege, hogy minden 11.-es osztály választ magának egy témát és hozzá kapcsolódó nevet, amiben benne van az osztálya betűjele, és erre felépít egy kampányt, programokkal, osztogatni való mindenfélével, ipari mennyiségű kajával, pólóval, bevonulással és filmmel.=) Kívülről nagyon nagy buli, belülről óriási stressz, de minden egyes percért megéri.
A mi nevünk GriFFendél, Harry Potter-témában mozgunk, egész héten suliegyenruhában meg talárban jártunk varázspálcákkal, de legalábbis a nagyon király kampánypólónkban, amit ma viseltem. Azért lettek nagyon jók, mert abszolút hordhatóak, nem csak pizsamának meg tesipólónak lehet használni. Megy is érte a harc rendesen.=D Van egy másik féle is egyébként. A fő ténykedésünk szerdán volt, iszonyú korán mentünk iskolába, felállítottuk a standot, kipakoltunk, aztán osztogattunk mindenfélét, én konkrétan egész nap az udvar és a második emeleti termünk között, délután vajsört főztünk ipari mennyiségben, jól el is fáradtam a nap végére. A bevonulásunkat amúgy ITT megnézhetitek, szerintem fel fogtok ismerni.=)
Teljesen más megélni a kampányt résztvevőként, mint csak szimpla tömegként, az biztos, hogy mindegyik nagy élmény tud lenni. Elég jól szerepeltünk, holnap még lesz egy melléknapunk, ott bele kell húzni, mert csak a félidőn vagyunk túl és még bármi történhet (egyébként a labda gömbölyű, a pálya szögletes, a meccs pedig 90 percig tart =D. Jó, ez annyira nem volt vicces.=D). Szurkoljatok nekünk, a révaisok pedig szavazzanak ránk!

HAJRÁ GRIFFENDÉL!


7 megjegyzés:

  1. Júj, nagyon-nagyon ötletes lett, ez a kampányhét baromi jó, és az ötlet is! :))) Bárcsak lett volna nekünk is ilyen a gimiben... :D Imádtam volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy barátnőm, aki nem győri, is írt nekem, hogy ez milyen jó, és mennyire szeretné, ha náluk is lenne.=)

      Törlés
  2. hát ez baromi jó:)))))) nálunk ilyen nincsen, csak annyi, hogy a diáknap programját az a 12-es osztály állítja össze aki megnyerte a kampányt ami 1 nap alatt zajlik. És akkor a nyertes osztály diáknapkor csinálhat tematikus "bulit":D én tuti rátok szavaznék mert imádom a Harry Pottert.:) A póló felirata nagyon tetszik, ti találtátok ki vagy a neten kering?:D (még nem találkoztam vele csak azért kérdezem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, a pólófelirat/minta kérdése egy szappanopera volt, és már nem emlékszem, hogy jutott eszünkbe, hogy ez legyen, de el tudom képzelni, hogy nem mi találtuk fel a spanyol viaszt.=)

      Törlés
  3. Ez a poló írtóóóó jóóó, nekem is kell :D
    Szofi

    VálaszTörlés
  4. Tényleg irtó jó lett a póló! Szuper ötlet!

    VálaszTörlés