2013. november 23., szombat

Outfit - Baby it's cold outside


Már-már hagyomány, hogy minden évben elmegyünk a bécsi karácsonyi vásárra, mellette valami egyéb programmal. Sokat sétálós, kulturálódós, kevésbé vásárlós program volt mára, finom forralt borral, sok beszélgetéssel és az elmaradhatatlan fotózással.=) Kényelmes, meleg szettet választottam, igazából semmi extra, de ilyen is kell. Bakancs, sötét farmer, oversize pulcsi, körsál, nagy táska, kötött sapka és szövetkabát. Sapkaügyben egyébként meg vagyok lőve, mert csak ez a reggae-s stílusú, laza, bő fazon áll jól, szerencsére szeretem. Mivel épp bad hair day-em volt, nem csak a hideg miatt volt hasznos.=D
Nagyon jól éreztem magam, kellemesen elfáradtam. És ami a legjobb, jövő héten duplázunk a csajokkal, megint megyünk Bécsbe, csak másik csoporttal. Tökéletes megkoronázása lesz az egyébként is programdús hetemnek!





Kabát: Cosmos City (nagyon régi)
Pulcsi: homemade
Farmer: Levi's
Bakancs: 5th Avenue/Deichmann
Táska: Camaieu
Sál: H&M
Sapka: Takko

2 megjegyzés:

  1. Ez a homemade pulcsi nagyon király, igazi puha, meleg darabnak tűnik, imádom az ilyeneket. Te készítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ez a kedvenc pulcsim.=) anyukám készítette, övé volt, tőle örököltem meg, és nemrég megkértem, hogy készítsem nekem egy újat, egy bordót.

      Törlés