2013. november 29., péntek

NOTD - Sweet or nude?


A héten sok versenyen vettem részt, ezért gondoltam, hogy a nude körmökre szavazok, ezúttal egy rózsaszínes árnyalatra. A bloggertalin kaptam ezt az új Essence lakkot, ami tökéletes téli világos lakk. Gyöngyházas jeges rózsaszín, apró csillámokkal - visszafogott, mégis nagyon szép. Az állaga nekem már túl folyós, de ennek ellenére jól lehet vele dolgozni, három rétegben fed tökéletesen.



Ha már a körmeimet mutatom meg, mindenképp szeretnék beszélni az új fedőlakkomról, ami a sok helyen látott NYC Turbo Dry. Tudni kell, hogy ezer évig nem használtam fedőlakkot, egy Essence-fiaskó után elment a kedvem az egésztől, de mivel sokan dicsérték a Turbo Dry-t, adtam neki egy esélyt. És jól tettem! Az hagyján, hogy tényleg extra gyorsan megszárad, de rendkívül tartóssá teszi a lakkokat, a fényét pedig hosszú ideig megőrzi. Az ANNY lakkal teszteltem először, ami fedőlakk nélkül már a harmadik napon kopásnak indult. Vele azonban egy hétig simán bírja, kopást alig tapasztalam. Egyértelműen csak ajánlani tudom, ha jó, kedvező árú fedőlakkot kerestek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése