2013. november 20., szerda

NOTD - Red Ahead


Ugyan már egy éve megváltoztak az Essence körömlakkok, de valamiért sosem vettem belőlük, ám az októberi bloggertalin és a szülinapomra kaptam belőlük néhányat. Ezt a sötét, őszies színt próbáltam ki először. Az évnek ebben az időszakában nagyon szeretek ilyesmi árnyalatokat látni a körmeimen.
Beszélnék a tapasztalataimról is. Az ecset lapos, széles és nagyobb fajta, a lakk állaga meglehetősen folyós, két, de inkább három réteggel értem el a képen látható fedést. Nem túl tartós, körülbelül három nap után már kopni kezdett, ami egy ilyen sötét színnél túl feltűnő ahhoz, hogy hosszabban prezentálható legyen. Megfelelő alap-és fedőlakkal természetesen könnyen tartósítható az eredmény.
Észrevettem még egy dolgot, mégpedig azt, hogy az egyik Kiko lakkom szinte pontosan ugyanilyen, kivéve, hogy ennek inkább barnás, míg a Kikonak fekete az alapja.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése