2013. november 14., csütörtök

Fashion Tag

Már többeknél láttam ezt a taget, gondoltam, kitöltöm én is, mert jók a kérdések, és talán akad olyan is, amiről eddig még nem beszéltem a blogon.




1. Hogyan jellemeznéd a stílusod?
Röviden és tömören: alakulóban lévő.=) Még nem találtam meg teljesen a saját stílusomat, amit mindig, minden időben magaménak érzek, ezért a jelenlegit írom le: laza, kényelmes, mégis csajos egy kis csavarral.


2. Mik a gardróbod meghatározó darabjai?
Sötétkék és piros csőfarmer, fekete bőrnadrág, fekete blézer, fehér felsők, fekete bőr lábbelik (pumps, lovaglócsizma, oxford cipő, lapos saru), arany ékszerek.

3. Mi a legértékesebb darab a szekrényedben?
Nincs kifejezetten drága márkától semmim, a legdrágább ruhadarab, amit én vettem, az Abercrombie&Fitch rövidnadrágom, de nem ez a legértékesebb, hanem az iskolatáskám. Valódi bőr, puha, praktikus, reméljük, sokáig is fog tartani.=)

4. Mi az a ruhadarab vagy kiegészítő, amire leginkább vágysz?
Christian Louboutin Pigalle, Céline Luggage Bag, Michael Kors aranyóra, és ez a DKNY ruha az idei őszi/téli kollekcióból.


5. Ki a kedvenc terveződ?
Rendszeresen végignézem az aktuális kollekciókat, így van, hogy szezononként változik. Az Armani, a Louis Vuitton, a Burberry és a Dolce&Gabbana sztenderd, de most tetszett a Prada-, a Saint Laurent Paris-, és a Gucci-kollekció is.

6. Mennyit költesz ruhára és kiegészítőre egy hónapban?
Nem sokat, inkább egyszerre veszek több mindent két-háromhavonta.

7. Hol vásárolsz legszívesebben?
H&M-Mango-Zara-Reserved-Camaieu a szokásos köröm, de újabban a New Yorkerben és a Tally Weijlben is találtam jó dolgokat. Online még nem rendeltem, de ha tudtok jó webshopot, írjátok le kommentben, mert belevágnék szívesen.=)

8. Melyik a kedvenc parfümöd/illatod?
Egy barátnőmtől kaptam szülinapomra a  Playboy Play It Pin Up-ot, most az a legújabb kedvenc. Ha lehet kívánságlistásat is mondani, az Yves Saint Laurent Manifesto és a Dolce&Gabbana Intense mennyeiek!

9. Hogy szereted hordani a hajad?
Ha bárki az én hajamból más frizurát csinál, emelem kalapom!=D Úgy, ahogy a legtöbb képen látjátok.

10. Melyik az az outfit, amit akkor vetsz be, ha semmi más nem jut eszedbe?
Ősszel és télen piros farmer, krémszínű pulcsi, alatta sima fehér top, lovaglócsizmával vagy bakanccsal.

11. Van olyan divatirányzat, amit szeretnél, hogy visszatérjen és divatban maradjon?
Nagyon szeretem a 40-es, 50-es évek divatját!

12. Van olyan divatirányzat, amit szeretnél, hogy jól álljon?
Általában a maxiruhák-szoknyák, illetve a midi szoknyák. Annyira jól néznek ki pedig, és nagyon sajnálom, hogy nem állnak jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése