2013. november 4., hétfő

Essence Glossy Lipbalm - táskalakó kedvenc

Vannak olyan sminktermékek, amik észrevétlenül beköltöznek a táskába, just in case. A tipikus példa erre a tubusos szájfény: egyszerű, szállításbiztos kiszerelés, szép színek, ápoló hatás jellemzi általában a terméket, ezért nagyon sokan szeretik. Erre nyújt olcsó alternatívát az Essence Glossy Lipbalm.


A márka idén újította meg az ízeket, ebből kettőt kaptam tesztelésre, a Strawberry Cheescake-et és a Mint Drop-ot. Előbbi nagyon szép, csillogó, halvány rózsaszín, utóbbi átlátszó, kékes tónusú csillámokat tartalmaz, optikailag fehérítve a fogakat. A finise mindkettőnek nagyon szép, a felvitel rendkívül egyszerű, tiszta ujjal tökéletes. Az ápoló hatás nem számottevő, de van egy kicsi, és az Essence is a szájfények közé sorolja a terméket. A tartósság szintén nem kiemelkedő, de azt hiszem, az ilyen típusú szájfényeket nem is azért szeretjük... Hanem az illatukért! Az ugyanis isteni! Csak ezt a kettőt próbáltam, de érdemes megszaglászni szerintem a többit is, mert nagyon fincsin hangzanak: Apple Pie, Cherrie Brownie, Mango Icecream, Berry Cupcake.
Az árról nincsenek pontos infóim, szerintem 400 Ft körül lehet, annyiért bőven megéri táskába dobós szájfénynek venni.


2 megjegyzés:

  1. Én a Cherrie Brownie-t vettem meg, olyan fincsi:D Ha jól emlékszem 350 Ft körül volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahh én most az Apple Pie-ra pályázok.=D

      Törlés