2013. október 1., kedd

TAAZ.COM - A makeover oldal

Még régebben akadtam rá erre a honlapra, aminek segítségével nagyon egyszerűen és gyorsan lehet új sminkekek, hajstílusokat, színeket kipróbálni. A regisztráció után egy hátrafogott-tűzött hajas, smink nélküli képet érdemes feltölteni (én is így tettem), majd a szükséges beállítások elvégzése után máris indulhat a móka! Most csak hajakat próbáltam ki, örülnék, ha megírnátok, szerintetek melyik áll nekem a legjobban.=)

Rövidek:



Nagyon tetszik, mióta rövid a hajam, nem volt begöndörítve, de előtte se sokszor, mert nehezen marad meg benne a hullám. De ha egyszer lesz időm, kipróbálom.


A saját hajszínemmel jobban tetszene.



Kíváncsi voltam, hogy állna ez a nagyon rövid fazon... Anne-nek oké, rajtam nagyon nem!=D Zöld-aranyban már mehetnék is manónak.

Hosszú szőkék:



Kicsit fura a szín, de a haj stílusa tetszik.



Ezt a frizurát imádom, az összes színnel kipróbáltam, ez azt hiszem az eperszőke. 


Sajnálom, hogy nem áll jól a Daenerys Targaryen - szőke, mert nagyon szeretem az ő look-ját: sötét, vastag szemöldök és világosszőke haj.



Ezt egy az egyben imádom, habár a szín maga elég mű. 



Ez ugyanaz, mint picit fentebb, csak a másik oldalon. Ja, és oldalfrufruval.

Hosszú barnák és vörösek:



Ez nagyon-nagyon tetszik. 



Valahova a vörös és a barna közé tudom belőni ezt a színt, picit sötétebben jobban tetszene. 



Gyönyörűszép, Kristen Stewart haja egyébként, és tudom, hogy divat utálni, de a haját mindig szerettem. 


Régi vágyam, hogy egyszer vörös legyek, szerintem egész jól állna, de ebben is a sötétebb, mélyebb árnyalatok tetszenek.


Csak a halszálka fonás miatt...=)


Taylor magas homlokához méretezett frizura, ha megnöveszteném a hajam, a frufru valószínűleg maradna, mert eléggé a szívemhez nőtt.=)


Szokás szerint a végére hagytam, ami a legjobban tetszik: sötétbarna és hullámos.

Na, mit gondoltok? Ismeritek ezt az oldalt?

4 megjegyzés:

  1. Halszálkafonás a legjobb!! Annyira jól állna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az nekem is nagyon-nagyon tetszik, másokon is mindig.=)

      Törlés
  2. Szerintem csinosabb vagy frufru nélkül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a hosszú szerintem sem az igazi, a sajátomat jobban szeretem.=)

      Törlés